צרו קשר לייעוץ חינם

    פעם, הרבה אנשים נהגו לשמור בבית כסף מזומן, מט"ח ושקלים, תכשיטים בכספת. כיום, עיקר הנכסים הנזילים ונכסים שאינם נדל"ן מצויים במוסדות פיננסיים שונים. יש המון סיבות לכך שאנשים לא זכרו לתייק כל פיסת נייר שהכילה מידע על כספים הרשומים על שמם. אך עובדה היא שבבנקים יש חשבונות רדומים, כלומר לא פעילם, בהיקף של מיליארד וחצי ₪ ויותר. 

    יכול מאוד להיות שאתם זוכרים במעורפל שיש כל מיני חשבונות ישנים שפתחתם פעם. שאתם אפילו לא זוכרים את מספר החשבון. יכול מאוד להיות שיש לכם באחד הבנקים גם תוכנית חיסכון מאוד ישנה. פעם היה מקובל לפתוח תוכניות להרבה מאוד שנים. אולי אפילו ההורים שלכם פתחו בשבילכם. אולי אתם פתחתם לפני שנים תוכנית לילדים. איך כדאי לבצע חיפוש כספים שאולי שייכים לכם? יש לנו טיפים שיעזרו.  

    כך תגיעו לכסף על שמכם, בכמה צעדים ברורים 

    קודם כל לעולם אל תניחו שאין כסף על שמכם. בשנים האחרונות מאות ואלפי אנשים הופתעו לגלות כי יש כסף על שמם. אגב, יתכן מאוד שיש גם חשבונות שמגיעים לכם בירושה, ואתם אפילו לא יודעים. שווה לחפש. 

    כעת, עשו לעצמכם סדר. חפשו מכתבים או מסמכים ישנים. שימו דגש עם מכתבים מבנקים. נסו לבדוק אם יש אצלכם או בבית של ההורים שלכם תדפיסים ישנים. כמעט תמיד ניתן לאתר בצורה כזאת חשבונות שפעם פתחתם אבל לא זכרתם לסגור. חפשו תלושי משכורת ישנים. כך תוכלו לאתר הפרשות לקופות גמל ישנות, השונות מהקופה שאליה מפריש המעסיק הנוכחי. הרבה מאוד שכירים במשק לא טורחים לומר למעסיק חדש שהם רוצים שיפריש את הפנסיה לאותו קופה שנפתחה על שמם. חפשו מכתבים מקופות גמל, חברות ביטוח, קרנות השתלמות. מומלץ שתגידו גם לחברים ולקרובים שלכם לנהוג כמוכם. 

    כאשר יש לכם מידע על הכסף שרשום על שמכם, פנו לאותו גוף המנהל את הכספים והעבירו את הכסף לחשבון פעיל. אבל, זיכרו כי יכול להיות שלא תצליחו לאתר כך את כל הכספים. אך יש מוצא. פנו אל חברת אופקים. החברה מתמחה בשירותים פיננסיים שונים, כגון טיפול בהחזרי מס ואיתור של כספים שרשומים על שמכם משנים עברו.

    צרו קשר לייעוץ חינם

      כתיבת תגובה