צרו קשר לייעוץ חינם

    אחד מהשירותים אשר אנו בחברת אופקים מתמחים בהן הינו איתור כספי נפטרים.
    מהן כספי נפטרים? כספי נפטרים הינן כספים אשר הופקדו בחשבונות בנק שונים ובגופים פיננסיים אחרים, כגון חברות ביטוח ופנסיה ללא רישום ותיעוד מסודר ולצערנו בעליהם כבר אינם בין החיים. לפי נתוני משרד האוצר, קרוב ל 15 מיליארד דולר מוחזקים בחשבונות לא פעילים בישראל כאשר כספי נפטרים מהווים כ-15% מתוכן.
    אז כיצד ניתן לאתר את כספי הנפטרים? ניתן לנסות לאתרם באופן עצמאי דרך אתר 'הר הכסף' של משרד האוצר על ידי הזנת תעודת זהות של הקרוב הנפטר ואת תאריך הנפקת התעודה, או באמצעות חברות אשר מספקות שירות זה. בתוצאות החיפוש תוכלו לקבל מידע חלקי על החשבונות  של הקרוב הנפטר, בין אם הם ביתרת זכות או חובה וכן את שם שם הגוף הפיננסי אשר בו החשבונות קיימים. המידע יוצג באופן חלקי ללא פירוט מספר החשבון, סוג החשבון או האם הוא ביתרת זכות או חובה. כדי לקבל את כלל המידע על כספי הנפטרים תידרשו לפנות אל הגוף הפיננסי הרלוונטי ולהמציא לו את המסמכים הדרושים כגון תעודת פטירה, צו ירושה, או צו קיום צוואה, זאת על פי הנחוץ במקרה הרלוונטי. ההתנהלות מול גופים אלו דורשת זמן וטורח והם לא ממהרים לשחרר את כספי הנפטרים. כמו כן, ישנם מקרים בהם הבעלות על הגוף הפיננסי התחלפה, הגוף עצמו כבר לא קיים, התיעוד לוקה בחסר, או המבקשים לאתר את כספי הנפטרים חסרים מסמכים הדרושים להליך זה. לכן, כדי לקבל את כלל המידע ולאתר כספים אלו באופן המהיר ביותר אנו ממליצים לכם לפנות אלינו ולעשות זאת דרכנו במהירות וביעילות ללא טרחה והתעסקות בירוקרטית מיותרת, במיוחד בזמנים רגישים אלו. אנו בחברת 'אופקים' נמצאים בקשר יומיומי עם גופים אלו ונוכל לנצל קשרים אלו כדי לסייע לזירוז ההליך וקבלת כספי הנפטרים בזמן הקצר ביותר.
    בנוסף, אנו ב'אופקים' מספקים לכם שירות אדיב בהדרכה  וליווי של נציג מנוסה אשר יסביר לכם אלו מסמכים יש להמציא ויהיה זמין אליכם.

    צרו קשר לייעוץ חינם

      כתיבת תגובה