צרו קשר לייעוץ חינם

    קרובי משפחה שהלכו לעולמם לא תמיד משאירים צוואה מסודרת. אך אפילו השארת צוואה איננה תמיד כוללת את כל הפרטים אודות רכוש, כספים, חשבונות בנק. על פי נתונים עדכניים שבידי בנק ישראל ואשר פורסמו לאחרונה, עולה כי אנשים ומשפחות רבים כלל אינם מודעים לכך שאי שם ישנם כספים השייכים להם. כספרים שאותם חסך או הפקיד אדם המקורב להם, אב, אם, סב, סבתא או ידיד קרוב שהחליט להוריש זכויות או כספים. הבשורות הטובות – הכספים הללו שלכאורה "הלכו לאיבוד" שייכים לכם. אפשר לאתר אותם. 

    יתכן מאוד שגם לכם יש כסף שממתין לכם 

    בישראל ישנם יותר מחצי מיליון (!) חשבונות המוגדרים כחשבונות ללא תנועה. יותר מעשרה אחוז מהחשבונות הללו שייכים לנפטרים. חשבונות כאלה הם בדרך כלל כספים או פיקדונות שלא נעשו בהם פעולות כלשהן חודשים ארוכים ולפעמים גם שנים. על פי ההערכות, יותר ממיליארד וחצי ₪ שוכבים להם ו"מעלים אבק" בחשבונות של אנשים שהלכו לעולמם. הגיע הזמן שהציבור יתעורר. אלפי אנשים כבר בדקו ונמסרה להם הודעה שכסף אבוד כבר עומד לרשותם. יתכן מאוד שגם לכם מגיע כסף שממתין לכם. 

    זכויות, כספים ופנסיה 

    איתור כספי נפטר יכול להתבצע מול מגוון רחב של גופים פיננסיים. אחרי הכל, לא רק חשבונות עו"ש, פיקדונות שקליים או במט"ח ותוכניות חיסכון הפקידו לאורך השנים אנשים שהלכו לעולמם. גם כל מיני כספים שנצברו בפנסיה, קרנות השתלמות, קופות גמל. זהו לא כסף ששייך לחברות הביטוח. אין זהו רכוש של הבנקים השונים. זו רכוש של הציבור. 

    כלכלנים מכנים את הסכום האדיר הזה בשם "הר השקלים". סביר מאוד להניח שאפשר למצוא לכסף הזה תכלית הרבה יותר ראויה וטובה, מאשר להמתין בקרן זווית, נעול בתוך חשבונות או חסכונות שרבים מהם אינם נושאים ריבית מינימלית. הכסף עשוי להישחק וככל שחולף הזמן, יתכן שזכויות מסוימות עשויות להיגרע. 

    חברת אופקים, המתמחה באיתור כספים, החזרי מס ומימוש זכויות, מעמידה לרשותכם אנשי מקצוע המתמחים באיתור כספי נפטרים. לא קשה להרים את הכפפה. פשוט צרו קשר וגלו האם גם לכם מגיע סכום כלשהו.

    צרו קשר לייעוץ חינם

      כתיבת תגובה