צרו קשר לייעוץ חינם

    דמיינו אדם שהולך כל יום לעבודה נניח שהוא מנהל בנק משכורתו בשנים האחרונות כ30,000 שקל ברוטו. במדינת ישראל רשויות המס מנכים ממשכרות כזאת מס הכנסה בסך של 10,000 שקל בקרוב. כלומר אותו מנהל בנק מקבל נטו לחשבונו בערך 20,000 שקל לאחר ניכוי המס. השנים חולפות להם ואותו מנהל בנק מתבגר בשנים ובמהלכן הוא מפתח כל מיני מחלות מכיוון שזה דרכו של עולם. נניח שאותו מנהל בנק חולה בסרטן או חולה בסוכרת מספר שנים ובמהלך השנים הסוכרת הזאת גרמה לו לסיבוכים כמו שריפה ברגליים בעיות בעיניים בעיות בכליות השמנת יתר אולי עבר איזה התקף לב קטן אולי הוא אבד את השיניים. מחלות אלו הם דבר שגרתי אותו אדם ממשיך לעבוד וממשיך לשלם את המס הכנסה במשכורתו כל חודש בחודשו. וכאן מגיעה הבשורה הגדולה… המחלות הללו מזכות את אותו מנהל בהטבה נהדרת שהוא לא מודע לכך.

    שלח/י פרטים - אולי מגיע לך החזר כספי

    Error: Contact form not found.

    כל מחלה שלו מזכה אותו באחוזי נכות וייתכן שלאחר שקלול כל אותם בעיות רפואיות של מנהל הבנק הוא מגיע ל90 אחוז נכות רפואית. מס הכנסה קובע חד משמעית כי אדם המגיע ל90 אחוז נכות רפואית פטור מתשלום מס הכנסה עד להכנסה של 600,000 בשנה. כלומר אם נתרגם את זה לחודשים עד משכורת חודשית של אותו אדם לא ישולם שקל מס הכנסה. נחזור לאותו מנהל בנק. בהנחה שמצבו הרפואי במהלך החיים מזכים אותו לנכות רפואית של 90 אחוז ומעלה הוא פטור מתשלום מס הכנסה. ממשכורתו 30,000 שקל ברוטו לא אמור לרדת מס הכנסה בשיעור של 10000 שקל בחודש והוא אמור לקבל נטו לחשבון הבנק שלו 30,000 שקל. בנוסף במידה ונכותו קיימת אצל אותו מנהל בנק לפחות 6 שנים כל תשלום המס שהוא שילם יוחזר אליו בחזרה.
    החישוב הוא כדלהלן: 10,000 שקל תשלום מס חודשי כפול 12 לחודשים בשנה מתקבלת תוצאה של 120,000 שקל שנתי. נכפיל 120,000 שקל מס שנתי בשש שנים ונקבל החזר של 720,000 שקל לחשבון הבנק. במדינת ישראל יש רבבות של אנשים במשלמים מס הכנסה גבוה ולא מודעים שעקב מצבם הבריאותי הם פטורים מאותו תשלום מס. לדוגמה יש פטור ממס הכנסה לחולי סרטן.

    צרו קשר במספר 052-2906260 או שלחו פרטים בדף יצירת קשר לקבלת החזר מס לשכירים באינטרנט!

    תהליך מימוש פטור תשלום המס מתנהל בשלבים הבאים:

    1. איתור הלקוח שמשלם הרבה מס.
    2. בדיקה של כל מחלותיו ע"י התיק הרפואי ויועץ רפואי הקובע שיש פוטנציאל להגיע ל90 אחוז נכות רפואית.
    3. פגישה אצל רופא החברה אשר יבדוק בצורה יסודית את החולה הרופא ירשום בסופו של יום את חוות הדעת הרפואית בצורה מסודרת.
    4. זימון הלקוח לוועדה רפואית במשרדי מס הכנסה.
    5. בדיקה של הלקוח ע"י רופאי הועדה.
    6. החלטת הועדה הרפואית שאכן הלקוח פטור מתשלום מס הכנסה.
    7. הגשת דוחות להחזר מס בצרוף הפטור של הלקוח.
    8. ביצוע של תאום מס ואישור למעביד שמהרגע הזה אותו אדם לא ישלם מס הכנסה לצמיתות. לא צריך להיות חולה מאד וסיעודי  כדי לקבל את הפטור מתשלום מס הכנסה.
      פנה אלינו ואנו נבדוק זכאותך.

    צרו קשר לייעוץ חינם

      כתיבת תגובה