צרו קשר לייעוץ חינם

    אם פעם איבדתם ארנק מלא כסף מזומן, אתם יודעים כמה שזה מעצבן. במיוחד אם לא נמצא מוצא ישר שהחזיר את האבדה. אבל יש תופעה אפילו יותר מעצבנת, של כספים אבודים בהיקפים שאפילו לא תיארתם לעצמכם. ומה שחשוב לומר בכל הסיפור הזה – אולם גם לכם מגיע. אחרי שתקראו את הדברים החשובים שיש לנו לומר, תדעו איך לבדוק אם מחכה כסף שמגיע לכם. 

    המשמעות הציבורית של איתור כספים אבודים 

    נסו לנחש כמה חשבונות רדומים קיימים בבנקים בארץ. אלף? עשרת אלפים? חמישים אלף? תאינו או לא, המשמעות הציבורית (והאישית) רחבה הרבה יותר מזה. כמה מאות אלפי חשבונות בארץ מוגדרים כחשבונות ללא תנועה או חשבונות רדומים. הרבה מאוד פעמים, בעלי החשבון או היורשים אפילו לא מודעים לכך שבבנק אחד או לפעמים יותר, עומדים לרשותם כספים. 

    ואם אתם חושבים שמדובר בחשבונות זניחים, עם כמה שקלים פה ושם, רק תנסו לדמיין לפניכם את הר השקלים הבא. לא אחד, לא שניים, לא שלושה ולא ארבעה, יותר משישה מיליארד ₪ נמצאים שם. בהר של שקלים, כספים שאם בעליהם לא ינסו לאתר, לעולם לא ימצאו. 

    גם חסכונות, גם פיקדונות, ועוד כספים שאפשר לאתר 

    את הדבר הכי חשוב שאתם צריכים בדרך לאיתור כספים אבודים שאולי שייכים לכם אתם קיבלתם בזה הרגע. זו המודעות לכך שהתופעה הזאת רחבה מאוד. אלה כספים שיכולים להיות סגורים בתוך חשבונות עו"ש ישנים. הם יכולים להימצא בתוך פיקדונות או תוכניות חיסכון שנפתחו לפני שנים (אפילו בידי ההורים שלכם). לאורך השנים, גם כספים בקופות גמל או פנסיה, קרנות השתלמות ומוצרים של ביטוח משולבי חיסכון עשויים להישכח. חלק מהכספים הם זכויות של יורשים (כלומר צריך צו ירושה או מימוש צוואה לפני שמשחררים את הכסף). חלק מהכסף רשום בעצם על שמכם. 

    מה עושים עכשיו? עכשיו פונים לחברת אופקים. החברה מתמחה באיתור כספים אבודים מכל הסוגים. במקום שתפנו לכל הבנקים, לכל חברות הביטוח, לכל קופות הגמל, לכל המקורות השונים ברחבי הארץ. מבצעים את הבדיקה בשבילכם ומוצאים את הכספים שלכם.

    צרו קשר לייעוץ חינם

      כתיבת תגובה