צרו קשר לייעוץ חינם

    אנו רוצים לגלות לכם משהו שאולי יהיה שווה לכם לא מעט כסף. יכול מאוד להיות שיש על שמכם כספים שבכלל לא ידעתם. אולי פעם ידעתם ושכחתם. אלה כספים בצורות שונות, נזילים יותר או נזילים פחות. על מה מדובר ואיך מוצאים את הכסף? קראו ותדעו. 

    חשוב להכיר: סוגי חשבונות וכספים נשכחים על שמי 

    מרבית האנשים בארץ מחזיקים חשבון עו"ש פעיל אחד. לפעמים שניים. אנו מדברים על חשבון פרטי, לא עסקי. אבל מסתבר כי לצד החשבונות הפעילים, שאליהם מפקידים כספים ומהם מוציאים שיקים או יורדות הוראות קבע, יש גם חשבונות סמויים. אלה הם חשבונות רדומים, שהרבה מאוד זמן לא נעשה בהם שימוש יום יומי, שמאפיין חשבונות פעילים, נזילים, חשבונות אישיים או חשבונות משותפים. 

    אבל זה לא הכל. למעשה, יש כמה סוגי חשבונות נשכחים שאולי רשומים על שמכם. למשל, חשבון עו"ש. או חשבון חיסכון. ויש גם כספים שהם למעשה קופות גמל או קרנות פנסיה, ביטוחי חיים ועוד זכויות פיננסיות. את הכספים הללו חשוב, כדאי וצריך לאתר. 

    אם פעם מזמן פתחם חשבון של תוכנית חיסכון לכם או לילדים, אולי זה כסף שצריך לאתר. אם ההורים פתחו על שמכם תוכנית חיסכון או פיקדון לפני שנים, כדאי לבדוק, אולי לא משכתם את כל הכסף. חשבונות בבנקים, של הרבה מאוד אנשים שהלכו לעולמם, ממתינים ליורשים שרק יגיעו וייקחו. יש קופות גמל או קרנות פנסיה על שמכם, אם פעם מעסיק פתח עבורכם ומאז עברתם למקום עבודה אחר. 

    איתור כספים על שמי בשלושה צעדים 

    כדי לאתר את כל הכסף שרשום על שמכם, די בשלושה צעדים פשוטים. הצעד הראשון הוא פשוט קבלת החלטה. החליטו שאתם רוצים להקדיש את הזמן בשביל סוף סוף לגלות כמה כסף באמת יש לכם. יכול להיות שתמצאו שמגיעים לכם אלפי או עשרות אלפי שקלים. הצעד השני הוא לחפש מסמכים ישנים, כל מכתב או תדפיס שבו רשומים מספרי חשבונות בנק, תלושי משכורת ישנים, הפרשות לפנסיה וכן הלאה. כדי להשלים את האיתור, פנו לחברת אופקים. איתור כספים מכל המקורות, אשר רשומים על שמכם ושייכים לכם.

    צרו קשר לייעוץ חינם

      כתיבת תגובה