צרו קשר לייעוץ חינם

    אם נאמר לכם שיכול להיות שאיבדתם כסף ואתם אפילו לא יודעים, תאמינו לנו? אנו מקווים מאוד שכן. להרבה מאוד אנשים יש כספים על שמם, שאבדו לאורך הזמן. אנו נספר לכם כל מה שחשוב לדעת בנושא זה וגם נסביר איך את או אתה יכולים לקבל בחזרה. 

    כספים אבודים על שמי, איך זה קורה?

    יש הרבה מאוד מצבים שמובילים לכך שכספים על שמכם חמקו מידיעתכם. ושימו לב, אנו לא מדברים כאן על מצב שבו מישהו אחר, במזיד, מחביא מכם כסף שלכם. אנו מדברים על מצבי חיים שגרתיים, למשל:

    • אדם צעיר פתח חשבון בנק. מאוחר יותר הוא פותח חשבון אחר, בבנק בעיר אחרת. אולי חשבון משותף יחד עם אישה לה נישא. כך, חשבון ישן פשוט נשכח. אולי היו בו כמה שקלים. אולי אלף או עשרת אלפים בפיקדונות נלווים. 
    • תוכנית חיסכון נפתחה לפני שנים. פעם זה היה בסניף בנק שאתם מכירים. הסניף נסגר וחשבון עובר ושב שלכם שויך לסניף אחר. איכשהו, כאשר תוכנית החיסכון הסתיימה, המכתב נשלח לכתובת ישנה. בשל אותה תקלה, אתם כבר לא זוכרים שיש תוכנית חיסכון שבתוכה לא מעט כסף ששייך לכם. 
    • מישהי ליוותה את אימא הפנסיונרית למנוחות. האם נפטרה בשיבה טובה. לאימא היו שני חשבונות בנק. הבת, שהייתה מיופית כוח רק בחשבון אחד, כלל לא ידעה על החשבון הישן של האם. הנה עוד כספים אבודים. 
    • אדם בן חמישים או שישים עבד לפני שנים בעבודה זמנית. המעסיק פתח עבורו קופת גמל. מאז, עבר האיש בין עוד שמונה מעסיקים שונים. האם אפשר לצפות ממנו שיזכור שמגיעים לו כמה אלפי שקלים (או הרבה יותר) מקופת גמל ישנה? שוב, כסף אבוד שצריך לאתר. 

    אל תהסס, אל תהססי, אתרו את הכסף שלכם בהקדם 

    אף אחד לא זוכר כל פרט שקרה לפני שנים. אם אתם חושבים שאולי יש כספים אבודים על שמכם, הרימו את הכפפה. פנו לחברת אופקים שיעשו בשבילכם את כל העבודה. מומחים באיתור כספים, חשבונות ישנים, קופות גמל, תוכניות ישנות. מגיע לכם לקבל את מה ששייך לכם כחוק.

    צרו קשר לייעוץ חינם

      כתיבת תגובה