צרו קשר לייעוץ חינם

    קרן השתלמות היא אפיק חיסכון לטווח בינוני עבור שכירים ועצמאים המאפשר בהתאם לתנאים מסוימים משיכת כספים ללא מס ומעניק הטבות מס בהפקדה. היתרון הגדול של מוצר פנסיוני זה הינו פטור ממס להפרשות העובד המעסיק לקרן ההשתלמות, עד 2.5% מצד העובד ו-7.5% מצד המעסיק.
    קרן ההשתלמות נקראת כך מכיוון שבעבר שימש כחיסכון ליציאה ללימודים, השתלמויות וכנסים של עובדים.
    כיצד פותחים קרן השתלמות? עובד יכול לפתוח קרן השתלמות רק בהסכמת המעסיק. ישנם מקומות עבודה בהם חלים הסכמים המחייבים את המעסיק לפתוח אך ככל הוא אינו חייב בכך.
    עצמאים רשאים לפתוח קרן השתלמות לעצמם ויהיו זכאים להטבות מס על הכספים שהופקדו לקרן.
    אנו בחברת אופקים מספקים שירות למשיכת כספים מקרן השתלמות במהירות וביעילות וכן מספקים שירות לאיתור קרנות השתלמות שייתכן ונפתחו על שמכם בעבר.
    משיכת כספים מקרן השתלמות תהיה פטורה ממס במספר מקרים, באופן כללי, באם משיכת הכספים מהקרן תבוצע לאחר שש שנים ממועד הפקדת הכספים הראשונה  לקרן ההשתלמות. אם מבצע המשיכה עבר את גיל הפרישה הוא יכול לבצע את משיכת הכספים מהקרן לאחר שלוש שנים ממועד ההפקדה הראשונה ללא מס.
    במקרים מסוימים פקיד השומה במס הכנסה יכול לאשר את משיכת הכספים מקרן ההשתלמות ללא מס. בנוסף, משיכת הכספים תהיה פטורה ממס באם משיכת הכספים היא למטרת יציאה להשתלמות ועברו שלוש שנים ממועד ההפקדה הראשונה לקופה.
    באם תבוצע משיכת כספים מקרן ההשתלמות שלא בתנאים הללו היא תחויב במס מירבי.
    במקרה בו אדם מחזיק במספר קרנות השתלמות ניתן יהיה לבצע בתנאים מסוימים החלת וותק מקרן אחת על השנייה וכך למשוך כספים ללא מס.
    אנו בחברת 'אופקים' מציעים לכם סיוע וייעוץ בנוגע למשיכת כספים מקרן השתלמות, האם כדאי למשוך, האם כדאי להמתין, אלו מסמכים יש להציג וכיצד להשיגם.
    כמו כן, ייתכן וקיימת על שמכם קרן השתלמות ממקום עבודה ישן שכבר שכחתם ממנה, או קרן השתלמות על שם קרוב משפחה שנפטר חלילה, אנו בחברת 'אופקים' נסייע לכם באיתור קרנות אלו ובמשיכת הכספים מהן. 

    צרו קשר לייעוץ חינם

      כתיבת תגובה