צרו קשר לייעוץ חינם

    כמו כל כרטיס, גם את כרטיס תו הנכה ניתן לאבד מפעם לפעם, אולם בשונה ממקרים רבים, לאובדן הכרטיס הזה יכולה להיות לעיתים משמעות רבה מאוד, בעיקר משום שחסרונו יכול למנוע מכם את הזכות לחנות בחניית נכים וכל המתלווה לכך.

    מה עושים כשכרטיס תו החניה אבד?

    ראשית, עליכם למלא טופס מיוחד, אותו יש להגיש למרש התחבורה. הטופס נקרא "בקשה להנפקת תג חניה לנכה במקרים של אובדן או גניבה" וניתן להשיג אותו באינטרנט. לטופס כמובן יש לצרף ממסכים מזהים כמו צילום ת"ז שלכם ורישיון הרכב. חשוב לציין שניתן לעשות את כל התהליך גם בצורה מקוונת, אולם אם קראתם את חלק מהמאמרים הקודמים שלנו, אתם בטח ידועים שבמקרה של פניה למשרד הרישוי בנושא תו נכה, עדיף לפנות לפקיד ישירות.

    כמה זמן יש להמתין עד לקבלת תו חדש?

    האמת שקבלת התו החדש עצמו יכולה לקחת זמן מה, אולם תוכלו לברר את סטטוס הבקשה במשרד הרישוי. חשוב לציין כי תיאורטית, לכל פקח כיום צריך להיות מאגר של רכבים הזכאים לחנות בחניית נכים, אולם לא ידוע לנו באופן אישי האם פקחים בודקים את זכאות הרכב בלי שהם רואים גם תו נכה עליו. בנוסף, התקיימו מקרים בעבר של נהגים שבחרו להדביק אישורים שונים ממשרד התחבורה שיש להם תו נכה בתוקף, אך שוב, לא נוכל לומר לכם בוודאות אם האסטרטגיה הזו אכן עובדת עבור מי שאיבד את תו הנכה שלו ומחכה לחדש.

    שורה תחתונה: מה יש לעשות?

    לצערנו, במקרה זה אין לנו פתרון מהיר וזמין יותר להציע לכם. אך עם זאת, אנו מציעים לבדוק שוב את האופציה של הוצאת אישור זמני ממשרד הרישוי, או על כל פנים, הוצאת אישור כלשהו שתו החניה שלכם אכן בתוקף גם אם הוא לא קיים אצלכם פיזית. כמו כן, תוכלו לשאול האם אכן ניתן להשתמש באישור הזה בינתיים, עד שתקבלו את התו החדש.

    מתקשים לממש את זכותכם בנוגע לתו הנכה? מרגישים אבודים מול המערכת והבירוקרטיה? צרו קשר ונבדוק כיצד נוכל לסייע לכם!

    צרו קשר לייעוץ חינם

      כתיבת תגובה