צרו קשר לייעוץ חינם

    כל עובד שמפוטר (ולפעמים גם עובד שמתפטר) זכאי לקבל מהמעסיק פיצויים. לפעמים, אך לא תמיד, משלם המעסיק את הפיצויים לעובד ביחד עם המשכורת האחרונה. אך הרבה מאוד עובדים מקבלים את הפיצויים בצורה אחרת. למעשה, המעסיק מפקיד בכל חודש סכום מסוים מתוך השכר. זהו סכום של כ-8 אחוזים פחות או יותר, המופקד לתוך קופת פיצויים. הסכום הזה יגיע לעובד אם וכאשר יפוטר. הכל נראה טוב ויפה. הבעיה היא שלאחר שעוברות השנים, עשוי להיווצר מצב שבו עובד שכח שפעם, מעסיק פתח קופת פיצויים על שמו. אז השאלה היא, מה עושים. האם הלך הכסף? התשובה מעודדת: כסף שהופקד על שמכם לא הלך לשום מקום. ניתן לבצע בצורה מסודרת איתור כספי פיצויים. 

    פניה למעסיק לא תמיד מועילה 

    הדרך הכי הגיונית לבצע איתור כספי פיצויים היא למצוא מכתבים מאותה קופת פיצויים. כמו קופות גמל או קרנות פנסיה, אלה גופים פיננסיים שבהם מנוהלים הרבה מאוד כספים של הציבור. אם שמרתם מכתבים שמודיעים לכם על היקף ופרטי הקופה, אתם מסודרים. אם וכאשר תרצו, תוכלו למשוך את הכסף. אבל הרבה מאוד אנשים לא קיבלו או לא שמרו מכתבים או דוחות חשובים. למעשה, יכול מאוד להיות שאפילו הכתובת שלכם כבר מזמן לא מעודכנת אצל החברה המנהלת את כספי הפיצויים. אפשר כמובן לפנות למעסיק. אבל לא תמיד אפשר לאתר אותו ולא תמיד הוא יכול למסור את המידע החשוב לכם כמו מספר הקופה, מספר העמית, שם קופת הפיצויים. אבל מוקדם להרים ידיים. נוכל לספר לכם מה עושים ואיך מתקדמים מכאן. 

    איתור כספי פיצויים, מהר וקל 

    יכול מאוד להיות שאתם קוראים את הדברים הללו ואתם אפילו לא זוכרים אם פעם, המעסיק שילם לכם פיצויים במזומן. אתם תוהים האם יש לכם קופת פיצויים פעילה ואולי נצברו שם אלפים או עשרות אלפי שקלים (תלוי בוותק במקום העבודה). לרשותכם המומחים של חברת אופקים. חברת אופקים מתמחה באיתור כספים אבודים מכל הסוגים. חשבונות רדומים, פיקדונות ללא תנועה, קופות גמל וקרנות פנסיה (גם של יורשים) וכן איתור כספי פיצויים.

    צרו קשר לייעוץ חינם

      כתיבת תגובה