צרו קשר לייעוץ חינם

    מהי קרן השתלמות? קרן השתלמות היא למעשה חיסכון לטווח בינוני הניתן למשכו בהתאם לכללים ללא מס ומעניק הטבות מס בהפקדה. שכיר יכול לפתוח קרן השתלמות רק בהסכמת המעסיק מכיוון שגם המעסיק מחויב להפריש לשם כספים. העובד יכול להפריש עד 2.5% והמעסיק עד 7.5%. ישנם מקומות עבודה בהן המעסיק מחויב לפתוח לעובד קרן השתלמות עקב הסכמים קיבוציים או משקיים אחרים.
    מי שעובד כעצמאי, יכול לפתוח קרן השתלמות ולהפריש בעצמו כספים לשם.
    אנו בחברת אופקים מספקים שירות למשיכת כספים מקרן ההשתלמות במהירות וביעילות וכן מספקים שירות לאיתור קרנות השתלמות שייתכן ונפתחו על שמכם בעבר.
    קרן השתלמות תהיה פטורה ממס בעת משיכת כספים במספר מקרים, באופן כללי, באם משיכת הכספים מהקרן תבוצע לאחר 6 שנים ממועד הפקדת הכספים הראשונה לקרן ההשתלמות. אם מבצע המשיכה עבר את גיל הפרישה הוא יכול לבצע את משיכת הכספים מהקרן לאחר 3 שנים ממועד ההפקדה הראשונה ללא מס.
    פקיד השומה במס הכנסה יכול לאשר את משיכת הכספים מקרן ההשתלמות ללא מס. בנוסף, משיכת הכספים תהיה פטורה ממס באם משיכת הכספים היא למטרת יציאה להשתלמות ועברו שלוש שנים ממועד ההפקדה הראשונה לקופה.
    באם תבוצע משיכת כספים מקרן ההשתלמות שלא בתנאים הללו היא תחויב במס מירבי.
    אם לאדם אחד ישנם מספר קרנות השתלמות, הוא יוכל לבצע החלת וותק מקרן אחת על השנייה וכך למשוך כספים ללא מס.
    אנו בחברת 'אופקים' מציעים לכם סיוע וייעוץ בנוגע למשיכת כספים מקרן השתלמות, האם כדאי למשוך, האם כדאי להמתין, אלו מסמכים יש להציג וכיצד להשיגם.
    כמו כן, ייתכן וקיימת על שמכם קרן השתלמות ממקום עבודה ישן שכבר שכחתם ממנה, או קרן השתלמות על שם קרוב משפחה שנפטר חלילה, אנו בחברת 'אופקים' נסייע לכם באיתור קרנות אלו ובמשיכת הכספים מהן.

    צרו קשר לייעוץ חינם

      כתיבת תגובה