צרו קשר לייעוץ חינם

    קיימות דוגמאות רבות לאנשים שביקשו זכאות לתו נכה ונדחו ללא סיבה מוצדקת. מעבר לתסכול הכרוך בדחייה כזו, האדם המבקש נותר פעמים רבות ללא מענה מתאים באשר לסיבת הדחייה או לצורך בהגשת מסמכים חדשים שישפרו את סיכוייו להשיג את תו הנכה.

    דחיית בקשות זכאות לתו הנכה

    לצערנו, קיימים אנשים רבים בישראל הזכאים עקב מצב בריאותם לקבלת תו נכה, אולם "זוכים" לדחיות חוזרות ונשנות מאגף הרישוי. הסיבות לדחיית הבקשה אינן תמיד ברורות או מנומקות באופן מספק ולכן, אנשים אלו נותרים לא אחת במצב ביש, הכולל לא רק את דחיית הבקשה שמקשה עליהם להתנייד ביתר קלות בחיי היומיום, אלא גם את חוסר הידיעה וההבנה היכן הייתה הבעיה או איזה מידע חסר לאגף הרישוי, כדי לזכות אותם בתו הנכה המגיע להם.

    אגב, נציין כי קיימים מקרים מתסכלים עוד יותר, בהם אדם שפג תוקף תו הנכה שברשותו הגיש בקשה לחידוש תו הנכה ונדחה על הסף, למרות שמצב בריאותו נשאר כשהיה או אפילו הדרדר חלילה. מצבים אלו, מותירים את האדם חסר אונים וכאמור, כמעט ללא מענה מספק.

    האם ניתן לערער על דחיית הבקשה לתו הנכה?

    כן, אולם ניתן יהיה לערער על ההחלטה רק לאחר 90 יום ממועד הדחייה. כמו כן, ניתן יהיה לערער שנית על דחייה נוספת, אולם ערעור זה יוכל להתבצע רק לאחר שנה ממתן ההחלטה העדכנית ביותר. כפי שוודאי הבנתם, מדובר בפרקי זמן משמעותיים מאוד, וודאי לאדם המתקשה בניידות וזקוק באופן דחוף לתו נכה.

    מה מומלץ לעשות לאחר דחיית הבקשה לתו נכה?

    חשוב לזכור שאגף הרישוי איננו מזמין את האדם לבדיקה ולכן, כל קביעותיו מסתמכות על המידע המוצג לו. לכן, במקרה של דחיית הבקשה לתו נכה, על האדם בראש ובראשונה לבדוק את המסמכים שהוגשו, את חוות הדעת שהציג וכד'. יתר על כן, כדי למנוע עוגמת נפש מיותרת ובזבוז זמן, מומלץ לפנות לחברת מימוש זכויות רפואיות המתמחה בתחום הגשת הבקשה לזכאות לתו נכה. חברה כזו, תסייע לכם לבחון מחדש את הממסכים שהוגשו, תסייע לכם להפיק מסמכים חדשים במידה וצריך, ובאופן כללי תלווה אתכם בהליך הבירוקרטי המייגע.

    צרו קשר לייעוץ חינם

      כתיבת תגובה