צרו קשר לייעוץ חינם

    אז מה הן כספים אבודים? באם החלפת מקום עבודה, דבר שקרה לישראלים רבים במיוחד בשנים האחרונות, הופרשו על שמך כספים והם יושבים אי שם אפילו אם עבדתם תקופה קצרה. כמו כן, אם החלפתם סוכן או חברת ביטוח ופנסיה ייתכן ונותרו כספים על שמכם בגוף הפיננסי הקודם בו הייתם. בנוסף, ייתכן והורים פתחו קופת חיסכון על שם ילדיהם לפני שנים רבות והתיעוד לכך אבד אך הכספים עדיין שם. לצערנו ישנם גם מקרים בהם קרובים נפטרו והשאירו כספים בחשבונות בנק ובמוסדות פיננסיים אחרים ללא תיעוד ורישום מסודר. ניתן לפעול לאיתור כספים אלו לפי תעודת זהות ומסמכים נוספים על פי המקרה הנדרש ולהשיבם לבעליהם או היורשים החוקיים.
    לפי נתוני בנק ישראל ומשרד האוצר עולה כי למעלה מ-15 מיליארד דולר שוכבים רדומים בחשבונות בנקים לא פעילים ובחשבונות פיננסיים שונים כגון קופות גמל ופנסיה.
    אנו בחברת 'אופקים' מספקים שירות לאיתור כספים אבודים לפי תעודת זהות ונסייע לך לקבל את הכספים הללו באופן המהיר ביותר!
    ניתן לאתר כספים אבודים באופן עצמאי דרך אתר 'הר הכסף' של משרד האוצר או דרך חברות המספקות שירות זה.
    אם כך, מדוע כדאי לעשות זאת דרכנו?
    ראשית, המידע המוצג באתר 'הר הכסף' הינו חלקי וכולל את שם הגוף הפיננסי או הבנק בו קיים החשבון, ללא פירוט היתרה וללא פירוט של כמה חשבונות מוחזקים שם. כדי לקבל את כלל המידע על כספים אבודים אלו יש לפנות לגוף הפיננסי והליך זה כרוך בבירוקרטיה ולוקח זמן. אנו 'באופקים' נמצאים בקשר באופן יומיומי עם גופים אלו ואנו ננצל קשרים וממשק זה כדי לפעול לאיתור כספים אבודים על שמכם לפי תעודת הזהות ולאחר מכן נפעל באופן ישיר מוך אותם גופים פיננסיים בהם מוחזקים הכספים האבודים, ונדריך אתכם אלו מסמכים יש להמציא בכל מקרה לגופו.
    השאירו פרטים ונציגינו ייצרו עמכם קשר בהקדם כדי לפעול לאיתור כספים אבודים לפי תעודת הזהות שתשאירו לנו ונדאג שכלל המידע יגיע אליכם בזמן הקצר ביותר.

    צרו קשר לייעוץ חינם

      כתיבת תגובה