צרו קשר לייעוץ חינם

    על פניו, הוצאת תו נכה לא נראית כמו מלאכה מורכבת יתר על המידה. לכאורה, כל שיש לעשות הוא לספק כמה מסמכים, להמתין זמן מה ובסיומו מתקבל התו המיוחל. ניסיון העבר מלמד שלא כך המצב. למעשה, אחוז ניכר מבקשות הוצאת תו נכה המגיעות לוועדה הקובעת את הזכאות לתו הנכה, (וועדה בראשות רופא מוסמך, המשויכת למשרד התחבורה) נדחות, לעיתים אף ללא הנמקה כלל. בנוסף, לא אחת מתקבל תו הנכה, אולם ההטבות המגיעות עימו אינן מותאמות כיאה למצב הנכה. כיצד אם כן ניתן לערער על החלטות הוועדה?
    ככלל, היה ונדחתה הבקשה להוצאת תו הנכה, בידי הנכה עומדת האפשרות להגשת ערעור על הדחייה בפרק זמן של 90 יום ממועד הדחייה. במידה והערעור נדחה אף הוא, ניתן להגיש ערעור נוסף כעבור שנה מרגע דחיית הערעור (ולא ממועד דחיית הבקשה המקורית).

    הגשת ערעור מקצועי ויעיל
    במטרה למנוע מבעוד מועד מצבים לא נעימים, במסגרתם נדרש הנכה להגיש ערעורים כאלו ואחרים על החלטות הוועדה, מומלץ לפנות לחברת מימוש זכויות רפואיות המתמחה בנושאים כאלו בפרט. חברה מסוג זה תדאג למטב את כלל הזכויות המגיעות לנכה במסגרת תו הנכה. במצבים בהם מעוניין הנכה להגיש ערעור למשרד התחבורה, בין מפאת דחיית הבקשה הראשונית להוצאת התו, ובין אם הנכה זכאי להטבות נוספות שלא נכללות במסגרת התו שקיבל, מומלץ גם כן לפנות לחברת מימוש זכויות רפואיות. חברה שכזו תדאג לנסח ערעור באופן מקצועי, שיפרט מדוע מגיע לנכה תו חניה כחוק, ותסב את תשומת לב הוועדה הרפואית למצבו הרפואי של הנכה.
    חברת אופקים נחשבת לחברה מובילה בקנה מידה ארצי בכל הקשור למימוש זכויות הנכה בקבלת תו נכה, וכן שאר אפשרויות מימוש זכויות רפואיות. החברה תוודא כי כל בקשה מטופלת במהירות המרבית, תחסוך בירוקרטיה מיותרת וזמן רב, ותמנע אי נעימות רבה. החברה מטפלת בנוסף בפניות בנוגע לבקשות ערעור למשרד התחבורה, ותדאג לכלול בערעור את כלל הפרטים הדרושים למקסום הזכויות המגיעות לנכה בהתאם לחוק. כל זאת, בליווי שירות אדיב יעיל ומקצועי מרגע פניית הלקוח ועד קבלת התו המיוחל.

    צרו קשר לייעוץ חינם

      כתיבת תגובה