צרו קשר לייעוץ חינם

    מדי שנה מוגשות עשרות אלפי בקשות להוצאת תו נכה. הבקשות הללו מועברות לאגף הרישוי שבמשרד התחבורה, אשר מנהל דיון לגביהן. הדיון מתנהל על ידי וועדה מוסמכת לקביעת זכאות לתו נכה, בראשותה ניצב רופא מוסמך. ככלל, הגדרת הזכאות לתו נכה במדינת ישראל מורה כי כל המתקשה בניידות באופן זמני או קבוע, ובשל ניידות כזו או אחרת עלול להיווצר סיכון למצב בריאותו- זכאי בקבלת תו נכה.

    הליך קבלת וחידוש תו חניה לנכה
    ככלל, לצורך הוצאת תו הנכה ולקבלת פטור תשלום אגרת הרישוי, על המבקש לפנות למשרד התחבורה, בצירוף מספר מסמכים חיוניים:

    • טופס בקשת הוצאת תו נכה מלא.

    • העתק או צילום רישיון רכב.
    • העתק או צילום תעודת זהות לרבות ספח.
    • מכתב הכולל את מספר כלי הרכב בהם מתכוון הנכה להתנייד. (יש לציין כי ניתן לקבל תג נכה לשני כלי רכב לכל היותר)
    • צירוף אסמכתא רפואית המעידה על סוג ואחוזי הנכות.
    • צילום או העתק רישיונות רכב.

    כך תחסכו זמן רב ומאמצים מיותרים
    כפי שניתן לראות בנקל, הליך קבלת תו הנכה כולל פרטים רבים ובירוקרטיה מייגעת, כאשר באופן מפתיע כחמישים אחוז מבקשות הזכאות נדחות על ידי הוועדה הרפואית. לזאת מתווספת העובדה כי לא אחת תוצאות ההחלטה בנוגע לזכאות לתו נכה מתקבלות לאחר זמן רב, כאשר הנכה ממתין למענה בחוסר ידיעה. ניתן למנוע את כל אלו בקלות יתרה, בעזרת פנייה לחברת מימוש זכויות רפואיות דוגמת חברת אופקים, המתמחה בהוצאת תווי חניה לנכים. פנייה לחברה תוודא מעל לכל ספק כי הנכה עתיד לקבל את כלל ההטבות והזכויות המגיעות לו; בעזרת הניסיון הרב שקיים לחברה זמן ההמתנה לתוצאות ההחלטה בנוגע לזכאות לתו החניה יקוצר למינימום האפשרי; עדכונים שוטפים יסופקו לנכה בנוגע למצב בקשת הזכאות והמגוון עוד רחב.

    חברת אופקים הינה חברה מובילה בקנה מידה ארצי בכל הנוגע להוצאת תו נכה ושאר אפשרויות מימוש זכויות רפואיות. לחברה מגוון רחב של לקוחות מרוצים הפונים אליה מעת לעת, ונהנים משירות יעיל, אדיב, מהיר ומקצועי.

    צרו קשר לייעוץ חינם

      כתיבת תגובה