צרו קשר לייעוץ חינם

    בישראל, כיום, יש הרבה מאוד מיליונים (מעל למאות מיליונים, למעשה) של שקלים שלאיש אין מושג למי באמת הם שייכים. על פי נתוני בנק ישראל, יש חצי מיליון חשבונות בנק שמוגדרים כ"חשבונות רדומים". חלק אדיר מהחשבונות הללו פשוט נשכחו. מעל לעשירית מהם שייכים לאנשים שנפטרו, והיורשים אפילו לא יודעים שיש להם בעלות על כספים אבודים. ואם חשבתם שרק אלה דוגמאות לכספים אבודים, יש לנו עוד דוגמאות להביא לכם. אז הצטרפו, גלו איך כל כך קל לאבד כספים ואיך להצליח להחזיר לכם בחזרה את מה ששייך, אך ורק, לכם. 

    מציאת כספים אבודים בבנקים ובחברות הביטוח 

    יש בעיקר שני סוגים של כספים אבודים. הסוג הראשון מורכב בחשבונות עו"ש ישנים. אלה חשבונות של אנשים שנפתחו לפני שנים כחשבונות משניים או שמאז הם התחתנו ופתחו חשבונות חדשים. עם הזמן נותק הקשר עם הבנק והכספים נרשמו כחשבונות ללא תנועה. סוג נוסף של כספים אבודים כולל חסכונות לטווח ארוך. למשל, תוכניות חיסכון או פיקדונות שנפתחו לפני הרבה זמן. אלו כספים שאמורים להשתחרר לאחר כמה שנים, אך הם מגיעים למפקיד או למוטב (למשל ילדים) רק לאחר חתימה על מסמכי משיכה. קל לשכוח מקיומם של חשבונות חיסכון כאלה. אך יש גם אחרים. 

    גם בחברות ביטוח ובגופים שאפשר לקרוא להם "גופים פנסיוניים" יש חסכונות לטווח ארוך. כאלה הם כמובן מוצרי פנסיה, קופות גמל, ביטוח מנהלים וגם קרנות השתלמות. בגופים הללו, די נפוץ שלא מעדכנים כתובת כשעוברים דירה. ואם גם מחליפים מעסיק, הרבה פעמים פותחים חיסכון חדש ואחר לפנסיה. ומי בעצם לא החליף פעם או יחליף בעתיד מעסיק? ולכל זה, אנו רוצים להוסיף גם חשבונות בנק או קופות גמל ותוכניות חיסכון שהבעלים שלהם נפטרו. המון יורשים לא יודעים שממש עכשיו, הם יכולים לקבל אלפים, עשרות אלפים ולפעמים גם מאות אלפי ₪ המגיעים להם! אולי גם לכם יש כספים אבודים שתוכלו לגלות. 

    זו לא מלחמה אבודה! 

    מציאת כספים אבודים נראית לכם כמו מלחמה אבודה? חברת אופקים מתמחים בכך. פנו ויבצעו עבורכם תהליך מסודר ואפקטיבי של גילוי כספים אבודים.

    צרו קשר לייעוץ חינם

      כתיבת תגובה