צרו קשר לייעוץ חינם

    בעוד כמה שורות נספר לכם איך אתם יכולים, אולי, למצוא הרבה כסף ששייך לכם בלי שאתם אפילו יודעים. לכולנו יש לפעמים נטייה לחפש דברים שאבדו במקום שנוח, במקום במקום הנכון (חיפוש "מתחת לפנס" כפי שאומרת בדיחה ידועה). מיד נרצה לספר לכם איך צריך באמת לבצע חיפוש כספים אבודים. 

    איך לא לאבד כספים 

    לפני שנספר איך תמצאו כספים אבודים, חשוב שלא לאבד כספים מעתה והלאה. הדרך הכי טובה לא לאבד כספים איננה רק לשמור טוב טוב את הארנק. בכל מקום שבו מופקדים כספים שלכם, שמרו תיעוד על כך. תייקו מכתבים מהבנקים. תייקו דוחות ששלחו לכם מחברת הפנסיה. שלחו פירוט קופות גמל, תוכניות חיסכון, קרנות תגמולים וקרנות השתלמות. 

    כשיש לכם מסמכים בהישג יד, אתם לא צריכים לסמוך על הזיכרון. אתם תמיד יכולים לעיין בתיקייה ולבדוק כמה כסם צברתם או מתי מגיע מועד הפדיון או תחנת יציאה. ואם אתם זורקים מכתבים או לא טורחים לקרוא דוחות שנשלחים במייל, החליפו את הדיסקט בראש. מעתה, כשתקבלו מכתב מהבנק או מחברת ביטוח, קראו, עיינו, בדקו ותייקו. אם יש תוכנית שהסתיימה, משכו את הכסף או הפקידו בתוכנית חדשה. 

    חיפוש כספים אבודים בצורה יסודית 

    על פי דיווחי בנק ישראל, בארץ יש חשבונות רדומים שבהם מופקדים מעל ל-6 מיליארדי שקלים. אם תוסיפו לסכום זה ריבית והצמדה, תקבלו הר יוצא דופן של שקלים. אגב, כך באמת קוראים לתופעה הזאת, של כספים אבודים. חיפוש כספים אבודים בצורה יסודית הולך כך:

    1. חפשו תיעוד, מכתבים ומסמכים ישנים מבנקים. שימו לב לחשבונות עו"ש ותוכניות חיסכון. 
    2. חפשו דוחות ישנים של קופות גמל וקרנות השתלמות. 
    3. אתרו תלושי משכורת ישנים ובהם הפקדות (הפרשות מעסיק) לקופות גמל או קרנות פנסיה).

    אופקים – יאתרו עבורכם כספים אבודים

    אל תסתפקו בצעדים שהזכרנו למעלה. אל תסתפקו בפניה לסניף הבנק שלכם בלבד. זוהי דרך קלה ולא מספקת. רוצים שמישהו יבצע עבורכם בדיקה מקיפה ומדוקדקת של כל הכספים האבודים שלכם? אופקים, חברת לאיתור כספים ומימוש זכויות המגיעות לכם. גם אם אין לכם ביד תיעוד מפורט.

    צרו קשר לייעוץ חינם

      כתיבת תגובה