צרו קשר לייעוץ חינם

    אם היינו אומרים שיכול להיות שמגיע לכם החזר מס, מה הייתם חושבים? אם תענו על השאלה הזאת כפי שעונים מרבית הישראלים, התשובה תהיה אחת מאלה: אין שום סיכוי שמגיע לנו החזר ממס הכנסה (וזה בהחלט לא נכון). אולי מגיע לנו לקבל בחזרה כמה שקלים ולא יותר (וגם זה, אפשר לומר בביטחון, בהחלט לא נכון עבור אלפים רבים של אנשים). סקר שנערך לאחרונה מגלה, כי הרבה אנשים חושבים שבמקום לקבל מס בחזרה הם עלולים להידרש לשלם מס, אבל אם מבצעים בדיקה כמו שצריך, זה לא המצב. אם אתם חושבים שהתהליך הזה מורכב או מסובך, אם אתם חושבים שהחזרי מס זה רק כסף קטן, ננסה לשנות את דעתכם, בעזרת עובדות. 

    אלה העובדות שחשוב שתדעו על מה שמגיע לכם

    מאות אלפי אנשים יכולים לקבל כסף בחזרה. כמה כסף? על פי ההערכות של מומחי צרכנות וכלכלה, מדובר על בין 5000 ל-10000 ₪. ממש לא כסף קטן. ויש עוד עובדות. אתם לא צריכים לרוץ למס הכנסה כדי לבקש החזר. אתם לא צריכים ללכת לאיבוד בנבכי הבירוקרטיה. מותר לכם לפנות לחברה מקצועית שתבצע בדיקת החזר מס הכנסה ותעביר בשמכם בקשה להחזר. כמה פשוט, ככה כדאי. 

    מתי מגיע החזרי מס?

    היינו יכולים להציג לכם ספר שלכם שבו תיאורי מקרה של אנשים ששילמו עודף מס ויכולים לקבל החזר. רק בקצרה, ניתן כמה דוגמאות. אם יצא לכם לעבוד בכמה מקומות עבודה במקביל, בשנים האחרונות, ככל הנראה שילמתם יותר מדי מס (אם לא ביצעתם תיאום מס יזום). אם מתי שהוא עזבתם מקום עבודה אחד והתחלתם לעבוד במקום אחר, גם אז יש סיכויים גבוהים ששילמתם מס יותר מכפי שהייתם צריכים. אם אתם תורמים כסף ויש לכם קבלות על כך, אם אתם מפקידים באופן עצמאי לקופת גמל או קרן השתלמות, אם נולדו לכם ילדים קטנים, שיניתם סטטוס משפחתי, סיימתם לימודים גבוהים, וגם אם אתם מטפלים בילד בעל צרכים מיוחדים – יכול (מאוד) להיות שמגיע לכם כסף בחזרה. פנו עוד היום לחברת אופקים. בדיקת זכאות להחזר, בקלות!

    צרו קשר לייעוץ חינם

      כתיבת תגובה