צרו קשר לייעוץ חינם

    רמת גן היא עיר במיקום מעולה, עיר שיש בה הכול אבל לצערנו יש בה גם נקודות פחות טובות. אחת מהעיקריות שבהן היא זה שיש בה מצוקת חנייה, וברחובות מסוימים זה יכול להיות מעיק עד כדי כך שצריך לשלם על החנייה או על חניון באזור, לחטוף דו"ח או ללכת דרך ארוכה מהרכב ועד ליעד. כשמדובר על בן אדם בריא זה עוד סביר. מחנים את הרכב בחניון או מוצאים חנייה רחוקה והולכים. כשמדובר על מישהו עם מגבלה, על בן אדם שהליכה בשבילו היא סבל, זה כבר סיפור אחר לגמרי. בדיוק בגלל זה כדאי שיהיה לאותו אדם תג נכה.

    צרו קשר לייעוץ חינם

      לחיות נוח יותר ובלי לפשוט את הרגל...

      אז מה עושים עם מצוקת החנייה ועלות החניונים ברמת גן? אם אתם בריאים (וטוב שאתם ככה) אין מה לעשות עם זה. אבל אם אתם עם מגבלה כלשהיא, כדאי לכם מאוד לבדוק את האופציה של הוצאת תג נכה. למה? כי עם תו נכה יהיו לכם הטבות שונות שנוגעות לחנייה, והחיים שלכם יהיו קלים יותר פזית ונפשית. גם חשבון הבנק לכם יהיה יציב יותר מכיוון שלא תצטרכו לשלם הון תועפות על חנייה בחניון ברמת גן. אז מהן אותן הטבות לנכים? מהן הזכויות שמקנה תו כזה? הנה כמה דברים שכדאי לדעת.

      סל ההטבות

      ההטבות שישנן למי שיש לו תג נכה ברכב הינן קודם כל חנייה במקומות חנייה מוסדרים לנכים ברחבי הארץ, הכול כמובן בהתאם לסימונים הרלוונטיים בשטח. בנוסף, יש הנחה בחניונים שונים בתנאי שיש הסדר מתאים עם החניון. יש חנייה במקומות ציבוריים שנגישים לנכים ויש גם חנייה ללא תשלום בכחול לבן, במידה והזכאות לכך תקפה ברשות המקומית (זו לא תקנה ארצית אז חשוב לבדוק את זה).

      מה עוד? מי שמחזיק בתג נכה יכול לנסוע בנתיב תחבורה ציבורית וגם יזכה בפטור חלקי מתשלום אגרת רישוי על רכב שבבעלות הנכה. כדאי כאמור לבדוק מהן ההטבות למי שיש לו תג נכה כדי שהחיים יהיו קלים יותר ונוחים יותר.

      צרו קשר לייעוץ חינם

        כתיבת תגובה