צרו קשר לייעוץ חינם

    חיפה, העיר הצפונית האהובה כל כך, עיר עם נופים מרהיבים ועם אין סוף אטרקציות היא גם עיר שלא פעם צריך להתמודד בה עם בעיות תחבורתיות. הכוונה היא לא לתחבורה הציבורית אלא להתניידות עם רכב פרטי, כשפקקים בשעות מסוימות ובאזורים ספציפיים יכולים להיות מעיקים אבל מצוקת החנייה מטרידה הרבה יותר. יש מקומות בהם צריך להסתובב זמן רב כדי לאתר חנייה או למצוא חניון וללכת ממנו לאן שצריך, מה שיכול להיות מעיק בעיקר לבעלי מוגבלויות. החדשות הטובות בשבילם הוא שעם תג חנייה החיים שלהם יכולים להיות הרבה יותר פשוטים.

    צרו קשר לייעוץ חינם

      מי זכאי לתו נכה?

      אז איך מתמודדים עם מצוקת החנייה ועלות החניונים בחיפה כשיש מוגבלות וקשה מאוד לחנות רחוק ולהגיע רגלית? עם תו נכה כפי שציינו. אבל מי זכאי לו? קודם כל, אם אתם חושבים שאתם זכאים, כדאי שתבררו את זה גם אם מישהו אומר לכם שאין לכם סיכוי. אתם עשויים להיות מופתעים. בנוסף, מי שזכאי לתו חנייה הוא מי שדרוש לו כיסא גלגלים מכיוון שהוא מוגבל בהליכה, מי שצריך רכב כדי להתנייד בשל הנכות ברגליו ומי שאחוז הנכות שלו הוא לפחות 60 והוא חייב רכב כדי להתנייד בדרכים. כמובן שיש נכות זמנית ויש נכות קבועה ובכל מקרה כפי שציינו מומלץ מאוד לבדוק האם יש זכאות, כי יש אנשים שחושבים שלא ובכל זאת הם מופתעים.

      ההטבות שיש לי שזכאי לתו נכה?

      מי שיש לו תו נכה יכול לחנות את רכבו בכחול לבן ללא תשלום, במידה והזכאות לכך ברשות המקומית תקפה (חובה לבדוק לפני) בעלי תו נכה יכולים גם לחנות במקום ציבורי שנגיש לנכה כשיש שם חנייה ציבורית שכרוכה בתשלום כמו גם חנייה במקומות מוסדרים לנכים עם סימון עליהם וישנן גם הנחות משמעותיות לנכים בחניונים שונים ברחבי הארץ.

      אין ספק שמי שיש לו מגבלה כלשהיא שמקשה על חייו זכאי לתנאים מועדפים כדי להקל עליו במעט. אם יש לכם מגבלה כלשהיא ואתם חייבים רכב כדי להתנייד, כדאי שתבדקו האם אתם זכאים לתו נכה.

      צרו קשר לייעוץ חינם

        כתיבת תגובה