ירושלים, הלב ההיסטורי והתרבותי של ישראל, היא עיר שופעת משמעות, המושכת עליה תושבים, מבקרים מכל הדתות, תיירים, אנשי ציבור ועוד. לאור הייחוד של ירושלים ובנוסף העובדה כי היא מרכז עירוני שוקק חיים, יש בה מצוקת חניה קשה. עם זאת, תג נכה לרכב יכול לסייע בהתגברות יעילה על מצוקת החניה הזו, שכן הוא פותח את האפשרות להחנות במקומות חניה ייעודיים, שנותרים פנויים גם בזמן שיש מצוקת חניה בחניות הרגילות.

צרו קשר לייעוץ חינם

    תג נכה משפר את חייהם של בעלי מוגבלויות בירושלים

    עבור אנשים עם מוגבלות, מציאת מקומות חניה מתאימים יכולה להיות משימה מרתיעה ומתסכלת. לכן, תג נכה הוא פתרון אידיאלי, שכן הוא מאפשר לנהגים הירושלמים לקבל הרשאה להחנות במקומות חניה מונגשים ייעודיים, הבנויים בצורה אסטרטגית. כך מחזיקי תו נכה יכולים לממש את הפוטנציאל של חייהם בעיר הקודש, ללמוד, לבלות, לצאת לקניות, לבקר במבני דת וליהנות מחברתם של משפחה וחברים, בלי להיות מוטרדים ממצוקת החניה.

    כיצד בנויות חניות למחזיקי תג נכה?

    • החניות ממוקמות סמוך לכניסות בניינים.
    • הן רחבות וגדולות כדי לאפשר מעבר נוח של כיסא גלגלים.
    • הן ממוקמות ליד רמפות או מעליות.
    • חניות נכים מקצרות את הזמן שבו מחזיק תג נכה צריך להתנייד מהרכב לכניסה לבניין.
    • תג נכה מאפשר גם להחנות במקומות שאינם מסומנים פורמלית כחניית נכים וכך להתגבר על מצוקת החניה באזורים שונים בירושלים.

    אופקים מימוש זכויות יעזרו לכם להתגבר על אתגר החניה

    לסיכום, היתרונות של גישה למקומות חניה ייעודיים, ניידות מוגברת, עומס פיזי מופחת ועמידה בתקנות החניה, הופכים את הנושא של תג נכה לחשוב עבור אלו המתמודדים עם מצוקת חניה קשה בירושלים. תג נכה לא רק משפר את איכות החיים של אנשים עם מוגבלויות, אלא גם תורם לעיר מכילה ונגישה יותר לכולם.

    לכן, פנו עוד היום למנהלי הלקוח של אופקים מימוש זכויות– המומחים בתחום של הנפקת תג נכה לנהגים בירושלים, מתוך היכרות מעמיקה עם התהליך, הדרישות הרלוונטיות ודרך הגשת הבקשה עבור תו נכה, או ערעור על סירוב.

    צרו קשר לייעוץ חינם

      כתיבת תגובה