נהריה ידועה בחופים השלווים ובנופיה הציוריים. עם זאת ועל אף המיקום הפריפריאלי שלה, כמו כל יעד פופולרי, נהריה מתמודדת עם בעיה של מצוקת חניה לא קלה כלל. לכן, זה הזמן להכיר את הקונספט של תג נכה לרכב, שיכול לסייע לכם להתגבר על הבעיה בפשטות ובקלות.

צרו קשר לייעוץ חינם

    תג נכה מאפשר לחנות בחניות מיוחדות

    תו נכה מקנה את הזכות לחניה במקומות המסומנים כחניות נכים. כלי רכב שאין להם תג נכה לא מורשים לתפוס את מקומות החניה האלו, מה שמבטיח כי הם תמיד זמינים עבור מי שיש לו תו נכה – גם בשעות, זמנים ומקומות בנהריה בהם יש מצוקת חניה ניכרת.

    חניות נכים מותאמות לנהגים עם מוגבלויות

    נהגים עם תג נכה רשאים כאמור להחנות בנקודות חניה ייעודיות, אשר מתוכננות ובנויות כדי להקל עליהם את הגישה למתקנים חיוניים, מרכזים רפואיים, שירותים ציבוריים ואזורי פנאי, חינוך, מסחר, בילוי ותרבות בנהריה. תג נכה מסייע לנהגים אלו לחיות חיים מלאי מימוש עצמי, גם אם הם בעלי מוגבלות או נכות כזו או אחרת. הנוחות חסרת התחליף של קרבה ליעדי מפתח מקלה על מחזיקי תג נכה ומאפשרת להם לבקר בהם כאחד האדם, בלי להתמודד עם אתגרים פיזיים ורגשיים יוצאי דופן.

    מה מייחד חניות עבור מחזיקי תג נכה?

    חניות אלו נותנות מענה לצרכים הספציפיים של נהגים נכים. נקודות אלו הן בדרך כלל רחבות יותר, מה שמאפשר יותר מקום למשתמשי כיסא גלגלים לתמרן בנוחות פנימה והחוצה מכלי הרכב שלהם. בנוסף, מקומות חניה נגישים ממוקמים לרוב ליד רמפות או מעליות, מה שמבטיח מעבר חלק לנכים ממכוניותיהם לבניינים ולהיפך.

    תג נכה מנפיקים עם המומחים של אופקים מימוש זכויות

    קבלת תג נכה לרכב בנהריה היא צעד משמעותי בהתגברות על אתגרי החניה איתם מתמודדים אנשים עם מוגבלות בעיר. אנחנו מזמינים אתכם לפנות למנהלי הלקוח המקצועיים של אופקים מימוש זכויות, שיסייעו לכם להנפיק תג נכה במהירות וביעילות, מתוך ידע וניסיון נרחבים בתחום ואפשרות לסייע בערעור גם עבור מי שמשרד התחבורה סירב בעבר להעניק לו תג נכה.

    צרו קשר לייעוץ חינם

      כתיבת תגובה