עורך דין נכות מתמחה בסיוע לאנשים עם מוגבלות, במגוון רחב של בעיות, כולל: 

  • הגשת בקשה לקצבת נכות
  • הגשת תביעות נגד עסקים המפלים אנשים עם מוגבלות
  • עזרה לאנשים עם מוגבלות לקבל את ההתאמות שהם צריכים בעבודה או בבית הספר
  • סיוע בקבלת דירה ותחבורה נגישה ועוד. 

כמו כן, עורך דין נכות יכול להגיש בקשה לתג נכה המקל על האדם להתנייד ולחיות באופן עצמאי יותר. כדי לקבל את תג הנכה ועוד הטבות וזכאויות שונות יש להגיש בקשה מסודרת שתוכיח את שיעורי הנכות של האדם ותספק את כל חוות הדעת הרפואיות הנדרשות שיצדיקו את קבלת ההטבות. תהליך הגשת הבקשה יכול להיות מורכב וידרוש, על פי רוב זמן וסבלנות. ניתן להגיש את הבקשה באופן עצמאי אולם כאשר נעזרים בעורך דין, אשר כבר הגיש מספר בקשות דומות, ניתן לסמוך על כך שהזכאות וההטבה אכן תתקבל. במידה והתקבלה תשובה שלילית, ניתן יהיה לערער על כך, בסיוע של אותו עורך דין נכות.

צרו קשר לייעוץ חינם

    קבלת תג נכה יכולה לעשות הבדל גדול בחייהם של אנשים עם מוגבלות מכיוון שהוא מקל עליהם את ההתניידות. הם יכולים להחנות קרוב יותר לביתם או למקום עבודתם ובמקרים מסוימים, הם גם יוכלו ליהנות מהטבות כלכליות שונות, מה שיפחית במידת מה את העומס הכלכלי המונח על כתפיהם.

    כדי שתוכלו להיות בטוחים שבקשתכם ממולאת באופן דייקני ונכון ונשקלת בהתאם, יש למצוא את עורך הדין הטוב והמנוסה ביותר הקיים בנושאים אלה. ההמלצה היא כמובן לפנות לעורך דין ששמעתם עליו מחברים, מכרים ולקוחות עבר. כאשר אתם נפגשים עם עורכי דין, כדי להשוות ביניהם ולהכיר אותם באופן אישי, הקפידו לשאול על הניסיון שלהם עם נכים. כך גם כדאי לשאול על העמלות ועלות הטיפול בבקשה. בדרך כלל עורכי יגבו על בסיס שעתי, אך חלקם עשויים לגבות תשלום קבוע עבור שירותים מסוימים. חשוב למצוא עורך דין נכות שאתם מרגישים איתו בנוח ושניתן לסמוך עליו. עורך הדין צריך להיות מסוגל לענות על שאלות בצורה ברורה ומפורטת עד הבנה מלאה של הנושא, הסיכונים הכרוכים והעלות המשוערת.

    צרו קשר לייעוץ חינם

      כתיבת תגובה