שיעור חולי הלב בישראל הינו גבוה במיוחד, ולצערנו המספר הזה ממשיך לעלות בכל שנה. עם זאת, הטכנולוגיה של היום וההתפתחות בתחום התרופות מאפשרת לחולים רבים להאריך את תוחלת החיים ולהנות מחיים טובים יותר מכפי שהיה בעבר. על מנת שהחולים יוכלו להתרכז בהחלמה ובחיים עצמם, מוסדות המדינה מציעים לא מעט הקלות בעבורם, והראשונה שבהן היא הענקת פטור מתשלום מס הכנסה.

צרו קשר לייעוץ חינם

    כיצד פטור מתשלום מס הכנסה ישפר את חייהם של חולי לב?

    פטור מתשלום מס הכנסה לאורך זמן אינו יכול לשפר את מצבו הבריאותי של חולי הלב, אך הוא אכן יכול לשפר את איכות החיים שלהם. כשהצורך בתשלום שוטף של סכומי כסף משמעותיים יורד, אפשר להשקיע את הכסף הזה בדברים חשובים יותר כמו טיפולים או זמן איכות עם האנשים שאתם אוהבים. בנוסף, תמיד כדאי להוריד כמה שיותר דאגות מהראש בזמן שאתם מתמודדים עם מצב רפואי מורכב, כך שתוכלו להתרכז אך ורק בהחלמה.

    צרו קשר לייעוץ חינם

      כיצד אוכל לבדוק אם גם אני זכאי לפטור?

      על מנת שתוכלו לקבל פטור מתשלום מס הכנסה לחולי לב, יהיה עליכם לבדוק מה הם אחוזי הנכות שלכם. משרדי מס הכנסה, בשילוב עם הביטוח הלאומי, מעניקים פטור מתשלום מס הכנסה לחולי לב המוגדרים כבעלי מאה אחוז נכות בעקבות המחלה ממנה הם סובלים. כדאי לדעת כי גם אנשים אשר סובלים ממחלת לב זמנית, ומקבלים את רמת אחוזי הנכות הנדרשת בחוק, יוכלו להנות מפטור זמני מתשלום המיסים.

      כיצד אוכל להגיש בקשה לקבלת הפטור?

      השלב הראשון בדרך אל הפטור יהיה להגיש בקשה להופעה בפני הוועדה הרלוונטית של הביטוח הלאומי ומס ההכנסה. שם, רופאים ואנשי מקצוע יבחנו את המקרה שלכם ויקבעו עבורכם את אחוזי הנכות הרלוונטיים. במידה ונמצא כי אתם אכן מוגדרים כסובלים ממאה אחוזי נכות או יותר – ינפיקו לכם את הפטור באופן אוטומטי.
      את הגשת הטפסים והבקשה להופיע בפני הוועדה ניתן להגיש באופן דיגיטלי, אך אתם לא צריכים לעשות את זה לבד. אנחנו ב״אופקים מימוש זכויות״ נשמח ללוות אתכם ולסייע לכם בהליך הגשת הבקשה ועד לקבלת הפטור.

      כתיבת תגובה