הוד השרון, עיר פסטורלית ושוקקת חיים, מציבה לא פעם אתגרי חניה הן לתושבים והן למבקרים. עבור אנשים עם מוגבלות, מציאת מקומות חניה מתאימים יכולה להיות מרתיעה עוד יותר. עם זאת, השגת תג נכה לרכב יכולה להיות מה שישנה את כללי המשחק ויסייע לכם להתגבר על מצוקת החניה בעיר.

צרו קשר לייעוץ חינם

    היתרונות של תג נכה לרכב

    כאמור, בהוד השרון קיימת מצוקת חניה משמעותית, המקשה על מציאת מקומות חניה בעיר. עם זאת, גם אחרי שמוצאים חניה, האתגרים לא מסתיימים. לכן, תו נכה מעניק גישה ועדיפות למקומות חניה ייעודיים, המונגשים לנכים. מקומות שמורים אלו ממוקמים באופן אסטרטגי לכניסה ויציאה קלה ומאפשרים לנכים לחנות קרוב יותר ליעדים הרצויים להם. מי שיש לו תג נכה לא צריך לחפש בלי סוף מקומות חניה פנויים או להתמודד עם הליכות ארוכות ממקום החניה ועד לפתח הבניין שאליו הוא נכנס. 

    גם בזמנים של מצוקת חניה קשה, למשל בשעות או ימים מסוימים, חניות עבור מחזיקי תג נכה נותרות פנויות, משום שעל-פי חוק אסור לרכבים ללא תו נכה לחנות בהם. לכן, תג נכה לרכב ממקסם את הסיכוי למצוא חניה.

    תג נכה משפר את הניידות והעצמאות

    מקומות חניה נגישים נועדו להכיל כלי רכב גדולים יותר, רמפות לכיסא גלגלים ומספיק מקום למעבר מכיסא גלגלים לרכב בנוחות. נוחות זו מאפשרת לנהגים שיש להם תג נכה, לנסוע ולהתנייד בעצמאות מלאה ולחיות את חייהם כאחד האדם. כל זה כאמור גם בשעות, ימים או מקומות בתוך הוד השרון, הידועים במצוקת החניה השוררת בהם.

    פנו לאופקים מימוש זכויות להנפקת תג נכה

    אם גם אתם מעוניינים להתגבר על מצוקת החניה בהוד השרון, פנו עוד היום ל cartag ותוכלו להנפיק תג נכה לרכב, בהתאם לדרישות. מנהלי הלקוחות המקצועיים שלנו בתהליכי הנפקת תו נכה ונותנים מענה גם למי שמגיש את הבקשה בפעם הראשונה וגם למי שהבקשה שלו עבור תג נכה לרכב לא אושרה בעבר על ידי משרד התחבורה והוא מגיש ערעור באמצעות המומחים של אופקים מימוש זכויות.

    צרו קשר לייעוץ חינם

      כתיבת תגובה