חיפה, עיר ציורית בישראל, ידועה בנופים המדהימים ובתרבות התוססת שלה. עם זאת, כמו כל אזור עירוני שוקק חיים, חיפה מתמודדת עם מצוקת חניה חריפה, בחלקים שונים של העיר. עבור אנשים עם מוגבלות, מציאת מקומות חניה מתאימים עשויה להיות קשה עוד יותר. למרבה המזל, הנפקת תג נכה לרכב יכולה לסייע משמעותית בהתגברות על מצוקת החניה בעיר.

צרו קשר לייעוץ חינם

    תו נכה מאפשר לחנות בכל מקום

    תג נכה מאפשר לנהגים בעלי נכויות ומוגבלויות, או למי שמסיע ילדים/קרובי משפחה עם נכויות ומוגבלויות, לקבל גישה למקומות חניה ייעודיים, שרבים מהם פנויים גם בשעות, בזמנים ובאזורים בחיפה בהם קיימת מצוקת חניה קשה. כמו כן, תו נכה מאפשר במידת הצורך להחנות במיקומים לא שגרתיים, בלי לקבל דו"חות וקנסות. זהו למעשה אינדיקטור חזותי לכך לרשות שניתנה לבעל הרכב להחנות במקומות אלו וזו גם הסיבה שיש להציג תג נכה באופן בולט על גבי השמשה.

    היתרונות של מקומות חניה לנכים

    חניות נכים, שבהן אפשר להחנות רק עם תג נכה רשמי, ממוקמות ליד כניסות של בניינים, מוסדות חינוך ותרבות, מרכזי מסחר ותעסוקה וכדומה. המטרה היא לצמצם את זמן ההליכה או ההתניידות עם כיסא גלגלים, מפתח הרכב ועד פתח הבניין. לכן, תג נכה לרכב חוסך זמן וכמו כן, מפחית את העומס הפיזי הנגרם בשל הניסיון לנווט בחניונים צפופים ואת העומס הרגשי הנגזר מכך.

    כתוצאה מכך, תג נכה לרכב מאפשר לבעליו ליהנות מחיים מלאי מימוש וליהנות מכל הנופים, השירותים והבילויים שמציעה חיפה, גם לאור מוגבלות או נכות. החניות עצמן מתוכננות ובנויות כך שיכילו כלי רכב גדולים (המכילים כיסאות גלגלים) ודי מקום לפתיחה של רמפה או דלת רחבה של רכב.

    תג נכה מנפיקים עם אופקים מימוש זכויות

    אם אתם מתגוררים בחיפה או סביבתה ומעוניינים ליהנות מהשפע של העיר התוססת בלי להיקלע למצוקת החניה הקשה בעיר, פנו למומחים של אופקים מימוש זכויות, להנפקת תג נכה לרכב. מנהלי הלקוחות המקצועיים ישמחו לעמוד לרשותכם, בין שזו הפעם הראשונה שאתם מנפיקים תו נכה ובין שאתם מערערים על החלטה של משרד התחבורה.

    צרו קשר לייעוץ חינם

      כתיבת תגובה