צרו קשר לייעוץ חינם

    מדי פעם אנחנו אוהבים לעדכן אתכם גם בחדשות טובות. אז אם עוד לא שמעתם, בערך לפני חודשיים נכנסה לתוקף ההחלטה שעל פיה בעלי תו נכה לא יצטרכו לעבור את התהליך המעיף של הנפקת תו חדש בעת החלפת רכב!

    עיקר השינוי

    כיום, לפקחי התנועה יש מאגר כלי רכב זכאים שאליו יוכלו להיכנס בכל עת ולבחון האם אותו הרכב החונה בחניית נכים אכן יש זכות להשתמש בתו נכה, גם אם מספר הרישוי של הרכב לא מצוין על גבי הכרטיס עצמו. חשוב לציין שעד כה, אדם בעל תו נכה שהחליף רכב היה צריך לעדכן את משרד התחבורה ולחכות להנפקת תו חדש. עם זאת, חשוב לציין כי כדי שהרכב החדש יכנס למאגר, על בעל התו לעדכן את משרד התחבורה. חשוב לציין שעדיין ניתן להנפיק תו חניה לשני רכבים.

    • בנוסף, החל מ-15.4.2018, התגים החדשים הונפקו למעשה ללא מספר רכב, אש שימו לה לכך אם התו נכה שלכם חודש לאחרונה.

    האם זהו הסוף לכל הבעיות?

    אז למרות שמדובר בצעד משמעותי לטובת בעלי תו נכה בארץ, עדיין יש עוד הרבה מקום לשיפור. אנו מציינים זאת בעיקר עבור הנהגים שביקשו תו נכה וטרם קיבלו אותו, או עבור הנהגים שממתינים לתג חדש לאחר שפג תוקפו של התג הקודם וכו'. בנוסף, מכיוון שמדובר בהחלטה חדשה, קשה לומר בוודאות האם היא עובדת טוב וביעילות, כמתוכנן.

    האם עדיין ניתן לקבל דוח עם התג החדש?

    התשובה לשאלה הזו תלויה בסיטואציה, ככלל אנו מזכירים שהשימוש בתו הנכה מותר רק כאשר הנכה עצמו ברכב ולכן, אם הפקח יחשוד שמדובר בשימוש לא חוקי בתו, יתכן ותקבלו דוח. בנוסף, כמובן שייתכן שתקבלו דוח במקרה בו החניה תהיה לכאורה בלתי חוקית וכד'. על כל פנים, אם חלילה קיבלתם דוח, שווה לבדוק מהי הסיבה לכך והאם היא קשורה למספר הרכב, או לסיבה אחרת שאינה מוצדקת.

    מעוניינים להנפיק או לחדש תו נכה אך מפחדים מהבירוקרטיה? אנחנו נסייע לכם לממש את זכויותיכם! צרו קשר עוד היום!

    צרו קשר לייעוץ חינם

      כתיבת תגובה