אי זרימת דם ברגליים הוא מצב רפואי שיכול להיווצר כתוצר לוואי של מחלות רבות, ביניהן מחלת הסוכרת, מחלת כלי הדם הפריפריים (PVD) ועוד. אנשים הסובלים מהמצב המורכב הזה מתמודדים עם לא מעט מורכבויות בחייהם בעקבות הקושי בהליכה, אך יש דרך אחת שתוכל להקל על חיי היום-יום שלהם: תג נכה לרכב.

האם כל מי שסובל מאי זרימת דם ברגליים זכאי לתג נכה?

לצערנו, לא כל מי שמתמודד עם קשיים בזרימת הדם לרגליים זכאי לקבל תג נכה באופן אוטומטי. הגוף אשר מנפיק את התגים האלו (שהוא כמובן הביטוח הלאומי), הוא זה אשר קובע מי יוכל לקבל את התג ומי לא. בשביל לקבל אותו, על מגיש הבקשה לענות על תנאים מסוימים מאוד.

צרו קשר לייעוץ חינם

    כיצד ניתן להנפיק תג נכה בגין אי זרימת דם ברגליים?

    בכדי להנפיק את התג יש להגיש בקשה למשרדי ביטוח לאומי, בצירוף מסמכים רלוונטיים, בהם תסבירו מדוע לכם או ליקרים שלכם יש צורך ממשי בתג זה. עם זאת, חשוב לקחת בחשבון כי ביטוח לאומי נוהג להנפיק תגי חנייה לנכים בעיקר במקרים הבאים:

    • תגים עבור חולים אשר קיבלו אישור מיוחד לכך ממשרד הבריאות.
    • תגים עבור מי שהביטוח הלאומי הגדיר כסובל משישים אחוזי נכות לפחות ברגליהם.
    • תגים עבור מי שהביטוח הלאומי קבע שחוסר הנפקת התו תפגע באיכות חייו.
    • תגים עבור נפגעי פעולות איבה/נכי צה״ל שקיבלו אישור לכך ממשרד הביטחון.

    צרו קשר לייעוץ חינם

      האם תהליך ההנפקה הוא ארוך?

      תהליך הנפקת תג נכה בעקבות אי זרימת דם ברגליים הוא תהליך שיכול לקחת לא מעט זמן, בעיקר בשל הזמן הארוך של קליטת המסמכים אצל הרשויות הרלוונטיות ועיבודם. עם זאת, ישנן כמה דרכים שבהם תוכלו לזרז את התהליך, ובראשם נמצאת הכנה מראש של המסמכים הנדרשים. במידה ותגיעו לוועדה שהכל מסודר – תוכלו להאיץ את התהליך הבירוקרטי.

      יתרה מזאת, תוכלו להיעזר באנשי מקצוע שיעזרו לכם להכיר את זכויותיכם ולקבל את מה שמגיע לכם. אנחנו ב״אופקים מימוש זכויות״ נשמח להעניק לכם שירות ייעוץ וליווי מקצועי שיסייעו בקבלת התג הנחשק כמה שיותר מהר.

      כתיבת תגובה