עבור אנשים המתמודדים עם קושי בהליכה, קבלת תג נכה יכולה להפוך את החיים שלהם לפשוטים הרבה יותר. מה שלנו יכול להיראות כמו הליכה קצרה ומהירה, בעבורם יכול להיות מסע מתסכל של ממש. בדיוק בעבורם נוצר תג הנכה, תג שיאפשר להם לחנות כמה שיותר קרוב למקום היעד שלהם ולהקל על החיים לצד הקושי.

האם כל אדם הסובל מקושי בהליכה זכאי לתג נכה?

באופן עקרוני, לא כל אדם אשר סובל מקשיים בהליכה שלו יהיה זכאי גם לקבל תג נכה. עם זאת, חשוב לדעת כי גם אנשים אשר סובלים מקשיים זמניים בהליכה בעקבות פציעה או בעקבות ניתוח כלשהו יכולים להיות זכאים לקבלת תג נכה שיקל על החיים לצד הפגיעה הזמנית ביכולת ההליכה.
בכדי שאדם יוכל להיות זכאי לתג נכה, יהיה עליו להוכיח בפני הביטוח הלאומי ומשרד התחבורה כי מצבו הרפואי דורש ממנו לקבל את תג זה. ישנם לא מעט פרמטרים בהם אדם צריך לעמוד בכדי לקבל את התג, וכדאי להכיר אותם לפני הגשת הבקשה.

צרו קשר לייעוץ חינם

    האם רק אדם בעל פגיעה ברגל יכול להגיש בקשה להנפקת תג נכה?

    לא. ישנן לא מעט מחלות ולא מעט מצבים רפואיים שיכולים לפגוע ביכולת ההליכה של אדם: פרקינסון, בעיות לב, מחלות כרוניות ועוד. במידה ואתם או היקרים לכם מתמודדים עם אחד מהמצבים האלו, דעו כי גם אתם יכולים להיות זכאים לתג נכה שיהפוך את חייכם לנוחים יותר. במידה והמחלה או המצב הרפואי שממנו אתם סובלים משפיע על יכולת ההליכה שלכם, סביר להניח שיאשרו את בקשתכם.

    צרו קשר לייעוץ חינם

      איזה קושי בהליכה מעניק תג נכה?

      לביטוח הלאומי ולגורמים הרפואיים השונים יש את המדדים שלהם שקובעים איזה קושי בהליכה מזכה את מבקש הבקשה בתו הנחשק ואילו לא. כדאי לדעת כי במקרים בהם הקושי הוא ניכר, ישנה סבירות מאוד גבוהה שהבקשה תאושר ללא בעיות. חשוב לזכור כי יש צורך לתקף את הבקשה שלכם בעזרת מסמכים רפואיים ובירוקרטיים נדרשים, שיאששו את מצבכם הרפואי ויבהירו כיצד תג נכה יוכל להפוך את חייכם לטובים יותר.

      כתיבת תגובה