צרו קשר לייעוץ חינם

    ילד עם אוטיזם זו התמודדות לא פשוטה. היא מצריכה מההורים כוחות נפש רבים, ולא פעם גם כוחות פיזיים בשל אי היכולת של החולה לתקשר עם סביבתו ברמה כזו או אחרת. אוטיזם היא הפרעה התפתחותית נוירולוגית שמקשה על אינטראקציה עם הסובבים, והיא למעשה קשת של מצבים שכל מקרה לגופו.

    בגלל חוסר שיתוף הפעולה של האוטיסט צריך כשמגיעים למקומות מסוימים לחנות כמה שיותר קרוב ליעד. בערים מסוימות מצוקת החנייה היא גדולה והיא דורשת תמרונים וסיבובים עד שמוצאים משהו במרחק סביר, אבל אין באמת סיבה שזה יקרה. יש תו נכה וכדאי להוציא אותו כמה שיותר מהר.

    צרו קשר לייעוץ חינם

      תו נכה – הסוגים השונים

      ילד עם אוטיזם זו סיבה טובה ללכת ולהוציא תו נכה או לפחות לנסות לקבל. יש מחלות שונות שבגינן אפשר לקבל, מוגבלויות שונות שמאפשרות הטבות בכל מה שקשור לרכב ויש סוגים שונים של תווי נכה. הראשון הוא תו בצבע סגול עם כיסא גלגלים. הוא מיועד לנכים שזקוקים לכיסא גלגלים או לרכב שמשמש עבורם אמצעי ניידות כי הם לא יכולים ללכת. התו השני הוא תו עם סמל של משולש בצבע ירוק. הוא מיועד לאנשים שלא מתניידים עם כיסא גלגלים אך הם מוגבלים בהליכתם או שיש להם מגבלה אחרת שמקשה על ההתניידות שלהם ואוטיזם הוא דוגמא לכך. התג השלישי הוא למעשה שילוב של שני התווים ויש עליו סימון כלנית. הוא מיועד ספציפית לנכי צה"ל.

      זכאות להטבות לנכים

      תו נכה (או בשמו השני: תג נכה) הוא תו שהזכויות שלו באות לידי משמעות בכל מה שנוגע לחנייה. הוא מאפשר לבעלי מוגבלויות לחנות במקומות קרובים יותר ליעד שלהם בלי שהם יצטרכו לסבול יותר מידי, וכשיש ילד עם אוטיזם תו נכה יכול לשנות את החיים.

      הוא מאפשר לחנות בכחול לבן כשהרשות המקומית מסדירה אך זה והוא מאפשר כמובן לחנות בחניות נכים. הוא מאפשר לחנות במקומות ציבוריים בחניות שמיועדות לנכים והוא מאפשר לחנות בחניונים תוך קבלת הנחה משמעותית. אין ספק שהוא יקל את החיים של הורים לילד אוטיסט כמו גם של כל מי שיש לו ילד עם מגבלה משמעותית או נכות.

      צרו קשר לייעוץ חינם

        כתיבת תגובה