אם מגיעה לכם תעודת נכה זה יכול להיות מסיבות שונות. זה יכול להיות קודם כל במקביל לזה שאתם מקבלים קצבת נכות מהביטוח הלאומי בשל נכות של ילד, בשל מחלה כלשהיא, בשל פגיעה פיזית שמלווה אתכם ומגבילה אתכם, בגלל פיצויים על פוליו, גזזת וכדומה. יכול להיות גם שאתם לא מקבלים קצבת נכות אבל עדיין, נקבעה לכם נכות בשיעור של למעלה מ-90% או שאי כושר עבודה של 60% ומעלה אבל בלי קצבה כי אתם מקבלים שכר מעבודה, דמי מחלה או הכנסות אחרות שרלוונטיות לקצבה. אם עוד לא הוצאתם ואין לכם תעודת נכה, להפקת תעודת נכה דיגיטלית לחצו כאן.

צרו קשר לייעוץ חינם

    אז איך מנפיקים תעודת נכה?

    תעודת נכה היא תעודה שניתנת בעיקרון אוטומטית. אם וועדה רפואית קבעה שיש לכם נכות של 90% ומעלה או שאם אתם מקבלים קצבת נכות, כל מה שאתם צריכים זה אחרי כחודש מקביעת הנכות לבדוק בתיבת הדואר שלכם ורוב הסיכויים שתמצאו בה את התעודה המיוחלת. אבל אם לא, אתם יכולים היום בעידן המודרני להנפיק תעודת נכה גם באופן דיגיטלי. איך עושים את זה? נכנסים לאתר של הביטוח הלאומי או שלוחצים על קישור רלוונטי כמו זה – להפקת תעודת נכה דיגיטלית לחצו כאן. התעודה תקפה לשבע שנים והא מתחדשת אוטומטית במידה ויש צורך להמשיך עם תעודת הנכה.

    צרו קשר לייעוץ חינם

      החיים שלכם יהיו קלים יותר

      אז למה אתם צריכים בכלל תעודת נכה ואיך היא תהפוך את החיים שלכם לנוחים יותר? לדוגמא, אם אתם סובלים מנכות שקשורה בגב ובשבילכם עמידה ארוכה ללא ישיבה היא סיוט, וזו סיבה בשבילכם לשקול אם ללכת בכלל לסופר, אתם יכולים להיות רגועים לפחות עם הידיעה שיש לכם פטור מעמידה בתורים. בנוסף, תוכלו להוציא תו חנייה ויהיו לכם גם הנחות במקומות שונים. ישנן עוד הטבות שונות אבל יש משהו שאתם חייבים לדעת – תעודת הנכה היא ללא תמונה כך שאתם חייבים לשאת עימה גם תעודה מזהה בכדי שיידעו שהיא בשבילכם או בשביל הילד שלכם. החיים שלכם יהיו קלים יותר איתה.

      צרו קשר לייעוץ חינם

        כתיבת תגובה