צרו קשר לייעוץ חינם

    להיות בעל רכב זה נוח ופרקטי, בטח אם יש ילדים ובטח אם יש הרבה סידורים, עבודה ודברים לעשות במהלך היום. הכול טוב ויפה עד שצריך למצוא חנייה (ושלא לדבר על הפקקים באזורים מסוימים) ויש מקומות בהם חיפוש חנייה הוא סיוט. למעשה, בכל אזור המרכז איתור חנייה יכול להיות כאב ראש לא קטן ואם כבר מוצאים זה בכחול לבן, והפתרון הזמין הוא חניון. בהרצליה יש חניונים אבל הם לא זולים, בטח אם צריך אותם כמה פעמים בחודש מה שיכול להיות הוצאה של מאות שקלים.

    צרו קשר לייעוץ חינם

      תג נכה – לחנות בחינם או במחיר מוזל!

      מצוקת החנייה ועלות החניונים בהרצליה הם משהו שמטריד לא מעט אנשים. אם חונים בכחול לבן ולא מפעילים פנגו או סלופארק אפשר לקבל דו"ח של 100 שקלים שיעלה ככל שיעבור הזמן וחניון זה עניין של כמה עשרות שקלים בודדים ואם חונים כמה שעות זה כבר יכול להתקרב ל-100 ₪. מי שיכול לקבל תג נכה לא עושה את זה סתם, הוא עושה את זה כי יש לו מוגבלות כלשהיא והוא לא יכול להתנהל בקלות, ואין סיבה שהוא לא ינצל את מצבו הרפואי ויקל את חייו. תג נכה עשוי לאפשר חנייה בכחול לבן בחינם או במקומות ציבוריים שנגישים לנכים ללא תשלום או במקומות חנייה מוסדרים לנכים.

      מי יכול להוציא תג נכה?

      ככלל, למשרד הרישוי יש קריטריונים שמבהירים מי רשאי להוציא תג נכה ומי לא, מהם הקריטריונים שצריך לעמוד בהם. יש רשימת מחלות ופציעות שונות שמגבילות את האדם בהליכה או בתנועות, או שתנועות מסוימות עלולות לסכן אותו ואת בריאותו.

      יש ליקויים נוירולוגיים ויש ליקויים קרדיאליים, יש ליקויים נשימתיים ויש ליקויים אורתופדיים. יש קריטריונים נוספים למחלות ולמוגבלויות שונות וגם אם אתם בטוחים שהמגבלה שלכם היא לא חמורה, אם היא כרונית או שאמורה להיות זמנית אבל לזמן ארוך יחסית, כדאי לכם מאוד לבדוק.

      אם מגיע לכם אל תוותרו. החיים שלכם יכולים להיות קלים יותר ואין סיבה שתשלמו הרבה על חניות בהרצליה או במקומות אחרים, ובטח שלא תתאמצו או תסכנו את עצמכם.

      צרו קשר לייעוץ חינם

        כתיבת תגובה