צרו קשר לייעוץ חינם

    ת"א, בהחלט עיר ללא הפסקה, עיר שלא נחה לרגע ביום ובלילה. יש הרבה טוב בת"א ולא סתם צעירים רבים עוברים לגור בה, אבל הצד הפחות זוהר שלה הוא עניין החניות. גם למי שמתגורר בת"א ובטח מי שאין לו תו חניה כי הוא לא תושב העיר, איתור חנייה יכול להיות סיוט אחד גדול ולמרות שיש אין ספור חניונים, זה לא ממש פתרון מכיוון שהחניונים הללו לא זולים. כמה עולה חנייה בת"א? בחניונים זה יכול להיות סביב ה-10 שקלים לשעה ויותר וחנייה כמה שעות יכולה גם להגיע לסביב ה-100 ₪. אין ספק שזו הוצאה לא מבוטלת עבור רבים.

    צרו קשר לייעוץ חינם

      ה``פתרון`` – הוצאת תג נכה (מי שיכול)

      המילה פתרון סומנה במרכאות ולא סתם. כמובן שכל מי שהיה יכול לוותר על ההגדרה שלו כנכה ולהיות בן אדם ללא מגבלה היה מוותר עליה, אבל מי שכבר סובל, מי שיש לו איזו שהיא מגבלה שמזכה אותו בתג נכה כדי שיוציא ויוכל להתנהל בקלות רבה יותר בת"א, גם כלכלית וגם פיזית.

      מצוקת החנייה ועלות החניונים בת"א יכולים להיות מעיקים מאוד. כל מה שצריך זה לעמוד בקריטריונים כדי שאפשר יהיה לקבל את התג הזה והחיים יכולים להיות הרבה יותר פשוטים. אם אתם זכאים לתג נכה, אל תוותרו עליו. זה מגיע לכם ואין שום סיבה שלא יהיה לכם פשוט יותר.

      הסוגים השונים של תג נכה

      אז אילו סוגים של תג נכה יש? מסתבר שלא רק אחד אלא כמה. הראשון הוא תג בצבע כחול עם סמל של כיסא גלגלים. תג זה מיועד למי שיש לו מגבלת הליכה והוא זקוק לכיסא גלגלים או לרכב כדי להתנייד. הסוג השני הוא תג עם סמל של משולש בצבע ירוק והוא מיועד לכאלו שלא מתניידים עם כיסא גלגלים אבל הם עם מוגבלות וקושי בהליכה. הסוג השלישי הוא עם סימון כלנית שהוא שילוב של שני התגים, והוא מיועד לנכי צה"ל.

      כדאי לכם לבדוק האם אתם זכאים למי מהתגים כדי שתוכלו להשתמש בהם ולהקל את חייכם.

      צרו קשר לייעוץ חינם

        כתיבת תגובה