תל אביב, הלב השוקק והתוסס של ישראל, היא עיר המושכת את התושבים והמבקרים כאחד באנרגיה ובעושר התרבותי שלה. עם זאת, תל אביב ידועה במצוקת החניה הקשה השוררת בה. עומס המבקרים והעובדים בעיר, עבודות הרכבת הקלה, פרויקטים בעבודה של התחדשות עירונית וסיבות נוספות, הפכו את תל אביב לעיר שקשה למצוא בה חניה והנושא עולה בדיונים רציניים וסאטיריים כאחד. עבור אנשים עם מוגבלות, מציאת מקומות חניה מתאימים יכולה להיות משימה מרתיעה עוד יותר. לכן, הנפקת תג נכה לרכב, יכולה להיות הפתרון האידיאלי עבור מצוקת החניה הקשה בתל אביב.

צרו קשר לייעוץ חינם

    תו נכה מאפשר מציאת חניה בקלות

    תו נכה מעניק לבעליו גישה למקומות חניה מונגשים. מקומות אלו ממוקמים סמוך לנקודות עניין חיוניות, כגון מרכזי קניות, מתקנים רפואיים, אטרקציות תיירותיות וגם כניסות לבנייני מגורים. הקרבה ליעדים מרכזיים הופכת את החיים קלים יותר עבור בעלי תג נכה, משום שזה מאפשר לגשת למקומות שהם צריכים לבקר בהם בלי להתמודד עם אתגרים פיזיים מיותרים. בנוסף, תו נכה מאפשר להחנות במגוון מקומות נוספים שלרכבים רגילים אסור להחנות בהם – גם אם הם לא מסומנים בצורה פורמלית כחניית נכים. כשמדובר בעיר עם מצוקת חניה קשה כמו תל אביב, גישה זו למקומות חניה מונגשים, משמעותית ביותר.

    תג נכה מאפשר חניה במקומות מותאמים לנכים

    מקומות חניה נגישים מתוכננים תוך התחשבות בצרכים הספציפיים של נהגים בעלי מוגבלויות והם לא מושפעים ממצוקת החניה הקיימת במקומות חניה רגילים. חניות אלו בדרך כלל רחבות יותר, מה שמאפשר יותר מקום למשתמשי כיסא גלגלים לתמרן בנוחות פנימה והחוצה מכלי הרכב שלהם. יתר על כן, מקומות חניה נגישים ממוקמים לרוב ליד רמפות או מעליות, מה שמבטיח מעבר חלק עבור אנשים עם מוגבלויות ממכוניותיהם לבניינים ולהיפך. כאמור, במקומות אלו יכולים להחנות רק בעלי תג נכה לרכב ולכן מומלץ להנפיק תג כזה בהקדם. המומחים של אופקים מימוש זכויות ישמחו לעמוד לרשותכם בהנפקת תג נכה לרכב, כדי שתוכלו להתגבר על מצוקת החניה בתל אביב וליהנות מכל השפע שיש לעיר להציע.

    צרו קשר לייעוץ חינם

      כתיבת תגובה