מצבים רפואיים מורכבים שונים עלולים להוביל את החולים לאבד מגוון רחב של יכולות שפעם היו להם. במקרים רבים, איבוד היכולות האלו אינו מורכב עבורם מהבחינה הפיזית אלא גם מהבחינה הרגשית, משום שהם פתאום מרגישים פחותי יכולת או מרגישים לא בנוח בעקבות העובדה שהם צריכים להסתמך על זולתם לביצוע משימות שבעבר היו פשוטות.

עם זאת, ישנם כמה דברים שהמדינה יכולה לעשות בעבור אותם אנשים ובני משפחותיהם בכדי להפוך את החיים שלהם ליותר קלים. במידה ואתם או אחד היקרים לכם מתקשים לאכול לבד, בין אם מדובר בתסמין של מחלה או באחד מסימני הזקנה, דעו כי קצבת סיעוד תוכל לסייע לכם להתמודד גם עם הימים הקשים ביותר.

צרו קשר לייעוץ חינם

    למה חשוב להקדיש בקשה לקצבת סיעוד?

    במקרים רבים, אנשים אשר מתקשים לאכול לבד לרוב יתקשו בביצוע משימות אחרות הדורשות מוטוריקה עדינה ושליטה בגוף. העובדה הזו דורשת שמישהו יהיה לצידם בכל שעות היממה ויעזור להם לאכול, להתארגן ואפילו להתקלח בכל פעם שהם יהיו זקוקים לכך. מדובר בלא מעט שעות ובעבודה שדורשת הרבה מאוד אנרגיה, זמן וכסף.

    בדיוק מהסיבה הזו המדינה מציעה קצבאות סיעוד לאנשים שמצבם מוגדר כסיעודי, כלומר שהם אינם מסוגלים לעשות כמה מהמשימות האנושיות הבסיסיות ביותר בכוחות עצמם. מטרתה של הקצבה היא לאפשר לבני משפחתו של החולה מעט אוויר לנשימה, אפשרות לשכור איש מקצוע שיהיה עם האדם הסיעודי בכל שעות היממה ולאפשר לו לרכוש דברים שהוא רוצה או זקוק להם.

    צרו קשר לייעוץ חינם

      האם תהליך הגשת הבקשה הוא מורכב?

      תהליך הגשת הבקשה לקצבת סיעוד הוא לא מאוד מורכב, אך הוא כן עלול לקחת לא מעט זמן. ההליכים הבירוקרטיים נוטים להתארך ולהתעכב בעקבות ריבוי הפניות, כך שחשוב להיעזר בסבלנות ולדעת שתורכם יגיע. עם זאת, במקרה ואתם רוצים להיות בטוחים שאתם ממצים את כלל הזכויות המגיעות לכם, אנחנו ב״אופקים מימוש זכויות״ נשמח לעמוד לשירותכם. נשמח להעניק לכם שירותי ייעוץ ולעזור לכם לממש את כלל הזכויות שיהפכו את החיים שלכם לכמה שיותר נוחים ופשוטים. ניתן לקבוע שיחת ייעוץ עם צוות המומחים שלנו עוד היום בטלפון: 050-9693836.

      כתיבת תגובה