צרו קשר לייעוץ חינם

    מהו חולה אונקולוגי?

    חולה אונקולוגי הוא חולה אשר בגופו נתגלה גידול סרטני. סרטן הוא שם כולל לקבוצת מחלות המאופיינות על ידי גידול לא מרוסן של תאים. כיום, מוכרים בעולם המדע והרפואה, למעלה מ-200 סוגי גידולים סרטניים השונים זה מזה במאפיינים שונים, כגון: האיברים בהם הם מתפתחים, בסוג הגידול, בקצב ההתפתחות, בסוג הטיפולים ובסיכויי ההחלמה. הטיפולים הקיימים כיום למלחמה בסרטן הם: תרופות כימותרפיות, הקרנות וניתוחים וכן טיפולים ביולוגיים והורמונליים. סוגי הסרטן הנפוצים ביותר בארץ הם: סרטן השד, סרטן הערמונית, סרטן המעי הגס וסרטן צוואר הרחם.

    מה התנאים לקבלת תו נכה?

    את הזכאות לתו נכה קובעת ועדה מיוחדת באגף הרישוי. הועדה הפנימית מורכבת גם מרופא מקומי. המשרד יכול לקבוע זכאות לתו נכה על סמך מסמכים רפואיים ללא צורך לראות את החולה או על פי אחוזי הנכות שנקבעו לו על ידי הוועדות הרפואיות השונות בביטוח לאומי ומשרד הבריאות.

    כיצד ניתן לקבל תג נכה עבור חולה אונקולוגי?

    אם אין ברשותכם אישור על קביעת אחוזי נכות כדי לקבל תו נכה יש להגיש מסמכים רלוונטיים ומפורטים ככל הניתן המעידים על מצב החולה. בנוסף, יש להגיש מסמכים הנוגעים לרכב או רכבים עבורם נדרש תו הנכה. קביעת הזכויות לתג נכה תיקבע רק על פי המידע שיופיע במסמכים. העובדה כי הועדה לא מחייבת הגעה פיזית, מהווה חיסרון כיוון שהפונים לוועדה לא יכולים להסביר את מצבם בפניה ויש חשש כי לא המסמכים שהוגשו לא יזכו לתשומת לב ראויה.

    כיצד ניתן להקל על הליך קבלת תו נכה עבור חולה אונקולוגי?

    אבחנה של מחלה ממארת מלווה לעתים קרובות בתחושת איום על החיים ואובדן שליטה. בנוסף למצב חוסר הוודאות בהווה ולאי הוודאות באשר לעתיד, נחשפים החולים ובני משפחתם לפרוצדורות בירוקרטיות רבות. המומחים של אופקים עומדים לרשותכם כדי לסייע לכם במימוש הזכויות המגיעות לכם ולבני משפחתכם בעקבות מחלה או בעיה רפואית. הניסיון, הידע והמוניטין שצברנו בליווי אלפי לקוחות הופכים אותנו לחברה מובילה בתחומה במימוש זכויות רפואיות.

    אם אתם זקוקים לתו נכה, זה הזמן לחסוך זמן יקר ובירוקרטיה ולהתקשר אל המומחים של חברת אופקים.

    צרו קשר לייעוץ חינם

      כתיבת תגובה