במידה והבקשה שלכם לקבלת תג נכה נדחתה – סביר להניח שאתם מתמודדים עם מצב לא נעים. בסך הכל רציתם לקבל תג שיהפוך את ההתניידות לנוחה ופשוטה יותר בעבורכם או בעבור אדם קרוב. אם אתם חושבים שמדובר בדחייה לא הגיונית ואתם רוצים להיאבק בה, דעו כי ניתן לעשות זאת.

צרו קשר לייעוץ חינם

    מה לעשות אם בקשתי לתג נכה נדחתה?

    ראשית, עוד לפני שאתם פונים לאנשי מקצוע וגופים שונים, חשוב להבין מדוע הביטוח הלאומי ומשרד הרישוי דחו את הבקשה שלכם. במרבית המקרים לא יציינו בפניכם את סיבת הדחייה, לכן חשוב להתעקש ולהבין אותה, משום ששם טמון המפתח לקבלת התג המיוחל. במידה והגורמים הרלוונטיים אינם מוכנים לחשוף בפניכם את הסיבה לדחיית בקשתכם, זו תהיה השעה הנכונה לגייס לשרותיכם עורך דין המומחה בתחום או עסק המתמחה במימוש זכויות מסוג זה.

    עם זאת, אנחנו כאנשי מקצוע יודעים שישנן כמה סיבות שבגינן נוהגים לדחות בקשות לתג נכה על הסף. ראשית, במקרים רבים אנשים לא מצרפים את כל המסמכים הנדרשים כפי המצוין בחוק ובעמדת ההגשה. על מנת למנוע זו, חשוב לעבור מספר פעמים על המסמכים הנדרשים ולוודא שאתם מגישים בקשה מלאה ומדויקת. בנוסף, חשוב לוודא את תוקפם של האישורים הרפואיים ולהיות בטוחים שהם הונפקו על ידי אנשי מקצוע מנוסים.

    צרו קשר לייעוץ חינם

      כיצד מגישים ערעור בעקבות דחיית תג נכה?

      אם חשוב לכם לערער על הדחייה שקיבלתם, עליכם לפעול במהירות. חלון הגשת הערעורים עומד על תשעים יום ממועד קבלת הדחייה, כך שעליכם לקבל את ההחלטה על הגשת הערעור בתוך ימים ספורים. עליכם להצטייד מראש בכל המסמכים הרלוונטיים ולוודא שאתם משטחים את טענותיכם בצורה ברורה ומשכנעת, בצורה כזו שתוכל לשנות את דעתם של מקבלי ההחלטות.

      קיבלתם דחייה? זהו לא סוף הדרך

      אנשים רבים חושבים שדחיית הבקשה שלהם לקבלת תג נכה פירושה סוף הדרך – אבל זה ממש לא נכון. אנחנו ב״אופקים מימוש זכויות״ נשמח לסייע לכם להבין מדוע בקשתם נדחתה ולעזור לכם בתהליך הגשת הערעור שיוביל לקבלת התג הרצוי ולשיפור משמעותי באיכות החיים שלכם.

      כתיבת תגובה