היכולת להתגלח לבד נראית לגברים רבים כיכולת מובנית מאליה: פשוט מורחים את הפנים בקרם גילוח, מפעילים את המכונה ומגלחים את עור הפנים, לא? אז זהו, שבעבור אנשים חולים או אנשים סיעודיים, לפעמים מדובר במשימה בלתי אפשרית. מה שלרבים מאיתנו נראה קל ביותר, בעבורם יכול להיות משימה מאתגרת שהם פשוט לא יכולים לבצע לבד.

לא צריך לחיות לבד עם הקושי

החיים בעקבות מחלה, מוגבלות או אפילו בגיל מבוגר הופכים להרבה יותר מאתגרים. השינויים ביכולות הגופניות שלנו יכולות להיות מורכבות, אך חשוב שתדעו שאין סיבה שתתמודדו עם הקשיים שאתם חווים לבד. בעידן של היום, המדינה מכירה בצרכים הייחודים שיש לאנשים סיעודיים ומאפשרת להם להגיש בקשה לקצבת סיעוד ייעודית שתוכל להקל על חייהם.

צרו קשר לייעוץ חינם

    מי זכאי בקבלת קצבת סיעוד?

    המדינה מציגה מספר מקרים שרק העומדים בהם יוכלו לקבל את הקצבה המיוחלת:

    • מי שהגיע לגיל הפרישה והינו תושב ישראל
    • מי שזקוק לסיוע או השגחה ברמה יום-יומית (בהתאם למבחן התלות של הביטוח הלאומי)
    • מי שזקוק לסיוע בקיום משימות יום-יומיות
    • מי שמתגוררים בבתי אבות/מוסדים סיעודיים
    • מי שלא מקבלים כל קצבה אחרת שעלולה להתנגש בקצבה זו

    במידה ואתם או היקרים לכם עומדים באחד מהתנאים האלו או יותר – סביר להניח שיש לכם עילה טובה להגיש בקשה לקצבה. אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ויחד נעזור לכם להגיש את הבקשה ולמצות את זכויותיכם.

    צרו קשר לייעוץ חינם

      ומה עושים אם מדובר בקושי זמני?

      ישנם לא מעט אנשים אשר מתמודדים עם קושי להתגלח, לאכול או להתקלח באופן זמני בלבד. במקרים רבים אירועים אלו מתרחשים בעקבות פציעה פיזית שעתידה לחלוף. רבים ממי שסובלים מפציעות זמניות חושבים שהם אינם יכולים להיות זכאים לקבלת גמול, אך ההפך הוא הנכון. הביטוח הלאומי מציע גם למי שפצוע באופן זמני, כלומר באופן שאינו כרוני, להנות מקצבת סיעוד בעל מועד סיום קצר העומד על כשישים יום. כך, גם אם אתם או היקרים לכם סובלים מהמגבלה הזו באופן זמני, תוכלו להיות בטוחים שיש לכם גב ביטוחי ומקצועי שיעמוד לצדכם ברגעי קושי.

      כתיבת תגובה