אין זה סוד שככל שאנחנו מתבגרים – הגוף שלנו עובר לא מעט שינויים. פעולות שפעם היינו עושים בקלות היום לוקחות לנו יותר זמן, המחשבות שלו נעשות ארוכות יותר והשרירים שלנו נהפכים לפחות חזקים. לא מעט מבני הגיל השלישי מגלים שאחת מהפעולות שבעבר הם עשו בקלות, לנהוג, נהפכה היום למשימה מעט מורכבת. מהסיבה הזו, אותם אנשים מחפשים דרכים נוחות יותר להתנייד ולהפוך את חייהם לקלים יותר, ואחת הדרכים לעשות זאת היא בעזרת תו נכה.

צרו קשר לייעוץ חינם

    האם כל בני הגיל השלישי זכאים בקבלת תו נכה?

    חשוב לדעת כי לא כל מי שמגיע לגיל השלישי נהפך לזכאי באופן אוטומטי לקבלת תו נכה. נכון, הגיל הוא אחד התנאים הנדרשים בכדי לקבל תו זה, אך לרוב צריך להיות נלווה לכך מצב רפואי בעייתי המקשה על אורך החיים והתפקוד הכללי השוטף של מגיש הבקשה לתו נכה.

    עם זאת, במידה ואתם כבר נמצאים לאחר גיל הפרישה (כלומר אישה שגילה גבוה מ-62 ואיש שגילו גבוה מ-67) ואתם סובלים מבעיה רפואית המקשה על הליכתם או סובלים מבעיה רפואית כרונית אחרת – יכול מאוד להיות שתהיו זכאים לקבל את הקו

    צרו קשר לייעוץ חינם

      כיצד אדע אם אני זכאי לקבלת התו?

      באתר הביטוח הלאומי תוכלו למצוא את מחשבון הזכאויות שלהם, אליו תוכלו להכניס את כל הפרמטרים הרלוונטיים עבורכם ולקבל תשובה לשאלה על פי נתוני הביטוח הלאומי. עם זאת, חשוב לזכור שמדובר בכלי עזר בלבד ולא במדד מהימן. אחת הדרכים הטובות לוודא את הזכאות שלכם היא באמצעות עבודה משותפת עם אנשי מקצוע שישמעו את המקרה שלכם ויוכלו להגיד האם כדאי לכם לנסות ולהגיש בקשה או לא.

      מה עליי לעשות אם אני רוצה להנפיק תו?

      במידה ואתם חושבים כי אתם עומדים בפרמטרים הנדרשים להנפקת תו נכה, אנחנו מזמינים אתכם לפנות אלינו. צוות המומחים שלנו ב״אופקים מימוש זכויות״ ישמח לשמוע את המקרה שלכם, לבחון אותו לעומק ולעזור לכם להגיש את הבקשה לגופים הרלוונטיים במקרה הצורך. ניתן ליצור איתנו קשר עוד היום לקביעת שיחת ייעוץ באמצעות הטלפון: 050-9693836.

      כתיבת תגובה