כמו כל קהילה צומחת, גם פרדס חנה הציורית מתמודדת עם אתגרי חניה רציניים, שרק צפויים להמשיך ולהחמיר עם ההתפתחות המואצת של העיר והגירה אליה. לא מספיק שמצוקת החניה מורגשת היטב, עבור אנשים עם מוגבלות, מציאת מקומות חניה מתאימים יכולה להיות משימה מרתיעה עוד יותר. לכן, הנפקת תו נכה היא הפתרון היעיל ביותר מול המצב הקיים.

צרו קשר לייעוץ חינם

    היתרונות של תג נכה

    • מאפשר חניה במקומות חניה המסומנים לנכים ולבעלי מוגבלויות.
    • מקומות חניה אלו רחבים וגדולים יותר, כדי שמי שמתנייד עם כיסא גלגלים יוכל לצאת מהחניה בקלות.
    • מקומות חניה עבור מחזיקי תו נכה ממוקמים קרוב לכניסות לבניינים, מתקנים חיוניים, מוסדות רפואיים וכל מבנה ציבורי ומבנה מגורים.
    • הצגה פיזית ברורה של תו נכה על השמשה הקדמית של הרכב מאפשרת שימוש גם בחניות נכים רשמיות וגם חניה במקומות נוחים שאינם מוגדרים רשמית כחניית נכים. לכן, תג נכה מסייע במקרים של מצוקת חניה וגם אם כל חניות הנכים תפוסות.
    • תו נכה מאפשר למחזיקים בו ליהנות מהחיים הנינוחים ומהשפע של פרדס חנה, בלי לדאוג בגלל מצוקת החניה, בלי לחשוש שלא יהיה מקום חניה ובלי היסוסים לפני שיוצאים מהבית לסידורים, קניות, בילוי או מפגש משפחתי/חברי.

    מי זכאי להוציא תג נכה?

    משרד התחבורה קבע קריטריונים מסוימים המנחים לגבי מי זכאי לקבל תו נכה. כאמור, תג נכה יכול לסייע לפתור את ההתמודדות עם מצוקת החניה הקשה בפרדס חנה, אך עם זאת יש לזכור כי לא כולם עומדים בקריטריונים לקבל תו נכה וחלק ממגישי הבקשה נענים בסירוב. לכן, מומלץ לפנות לחברה המתמחה בתחום, מכירה את הקריטריונים ואת טופסי הבקשה לעומק ויכולה למקסם את הסיכוי לקבל תג נכה שיעזור לנוכח מצוקת החניה בפרדס חנה.

    הנפקת תג נכה עושים באופקים מימוש זכויות

    אם אתם רוצים להנפיק תג נכה במהירות וביעילות ואפילו סורבתם על-ידי משרד התחבורה לקבלת תג נכה ואתם מעוניינים להגיש ערעור, פנו למומחים של אופקים מימוש זכויות וגם לכם יוכל להיות תו נכה שישפר את איכות החיים שלכם.

    צרו קשר לייעוץ חינם

      כתיבת תגובה